Gå til innhold

Min Golf 2 '86

Ranger emnet


snoemann

Anbefalte innlegg

Det var veldig bra i Trysil =) Nesten alle bakkene var åpne, bortsett fra 2 hvor det stod "lite snø" såvidt jeg husker. Vi tok oss en tur i de løypene allikevel, mange som gjorde det, men var isete der og litt lite snø noen steder. De andre bakkene var ypperlige =) Jeg stortrivdes iallefall. Var også kveldskjøring denne fredagen men da var det kun lys i barnebakken og en bakke til, men det dugde til noen timer med kosekjøring =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemte kanskje å si at jeg kutta av en bit av det gamle enderøret også? For å montere på slik chrome endetupp.... Kappa av gamle røret akkurat i "knekken" etter potta, dvs i den siste knekken... blei litt dypere lyd av det faktisk, det hadde jeg ikke ventet meg. Etter påmontering av endetuppen sank volumet litt på den igjen men beholdt litt av den lavere frekvensen, så nå ser det bedre ut enn før OG høres bedre ut... hvem hadde trodd det :P Ellers er det møkkavær her nede i sør så skorter litt på tiltaket mitt når jeg ikke har garasje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Æsj, nå sliter jeg litt med avgjørelsene her.

 

Har hatt bilen på EU kontroll og det gikk ikke så veldig bra.

 

Mangler :

 

Bremsesystem svetter høyre bak

Tannstang - treg

Må bytte ytre endeledd venstre

Farlig rust i gulvseksjon

Må bytte travers, har skaffet ny allerede

Må sveise festet ved drivstofftank

 

Jeg er i tvil om hva jeg burde gjøre. Kan ikke sveise selv, og endeledd må vel inn til etterkontroll uansett.

Burde jeg selge, skrote eller reparere?

 

Tror det er dyrt å reparere ... kanskje 8000

 

Meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ah behagelig, nå har jeg fått tilbake bilen fra verkstedet ferdig eu kontrollert! =)

 

Eu godkjent til februar 2009 nå... =)

 

Alle mangler blei fikset, bortsett fra en 1'er feil på førersetet som heter "dårlig innfesting". Det er bare at det er en liten slark i det når man setter seg ned... har vurdert det så lite plagsomt at jeg ikke engang har sett på det selv enda... =)

 

Uansett så tror jeg at jeg legger ut bilen for salg.

 

http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=1179&cat=727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått montert den elektriske baklukeåpneren! =)

 

Virker som om den fungerer, men fikk aldri prøvd den med bakluka igjen, batteriet mitt gikk av en eller annen mystisk grunn tomt før jeg kom så langt.. så bare skrudde ting sammen, og må dytte den igang imorgen.

 

Samtidig som jeg drev og skrudde med dette, så klarte det ene blinklyset mitt å gå istykker!! GRR så nå må jeg få tak i et nytt. Det er holderen eller innsatsen som har gått i stykker, noen som vet om det er mUlig å bruke den samme innsatsn som kommer med Orgniale lysa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus, nå har jeg nettopp fått i baklukeåpneren og brukt den kanskje 5 ganger, så ryker motoren! OMG

 

Har mailet tuning.no og håper jeg får ordnet med retur, for her nedla jeg mye knot. Dessuten er det slitsomt å kjøre rundt uten mulighet til å få åpnet bakluka...

 

Ellers fikk jeg byttet forsterker i bilen idag, digg med stereolyd bak igjen =) Og ny lyspæreholder til blinklyset er bestilt, kommer forhåpentligvis imorra ;) Jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår