snoemann Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det var veldig bra i Trysil =) Nesten alle bakkene var åpne, bortsett fra 2 hvor det stod "lite snø" såvidt jeg husker. Vi tok oss en tur i de løypene allikevel, mange som gjorde det, men var isete der og litt lite snø noen steder. De andre bakkene var ypperlige =) Jeg stortrivdes iallefall. Var også kveldskjøring denne fredagen men da var det kun lys i barnebakken og en bakke til, men det dugde til noen timer med kosekjøring =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 :D:D Blir nok trysil i helgen da, ja :D Forrige gang jeg var der, var bare en nedfart oppe, og der var det ingen hopp, lite snø og fullt av nybegynnere :( Men nok OT fra meg ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Glemte kanskje å si at jeg kutta av en bit av det gamle enderøret også? For å montere på slik chrome endetupp.... Kappa av gamle røret akkurat i "knekken" etter potta, dvs i den siste knekken... blei litt dypere lyd av det faktisk, det hadde jeg ikke ventet meg. Etter påmontering av endetuppen sank volumet litt på den igjen men beholdt litt av den lavere frekvensen, så nå ser det bedre ut enn før OG høres bedre ut... hvem hadde trodd det :P Ellers er det møkkavær her nede i sør så skorter litt på tiltaket mitt når jeg ikke har garasje :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Æsj, nå sliter jeg litt med avgjørelsene her. Har hatt bilen på EU kontroll og det gikk ikke så veldig bra. Mangler : Bremsesystem svetter høyre bak Tannstang - treg Må bytte ytre endeledd venstre Farlig rust i gulvseksjon Må bytte travers, har skaffet ny allerede Må sveise festet ved drivstofftank Jeg er i tvil om hva jeg burde gjøre. Kan ikke sveise selv, og endeledd må vel inn til etterkontroll uansett. Burde jeg selge, skrote eller reparere? Tror det er dyrt å reparere ... kanskje 8000 Meninger? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ah behagelig, nå har jeg fått tilbake bilen fra verkstedet ferdig eu kontrollert! =) Eu godkjent til februar 2009 nå... =) Alle mangler blei fikset, bortsett fra en 1'er feil på førersetet som heter "dårlig innfesting". Det er bare at det er en liten slark i det når man setter seg ned... har vurdert det så lite plagsomt at jeg ikke engang har sett på det selv enda... =) Uansett så tror jeg at jeg legger ut bilen for salg. http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=1179&cat=727 Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Nå har jeg fått montert den elektriske baklukeåpneren! =) Virker som om den fungerer, men fikk aldri prøvd den med bakluka igjen, batteriet mitt gikk av en eller annen mystisk grunn tomt før jeg kom så langt.. så bare skrudde ting sammen, og må dytte den igang imorgen. Samtidig som jeg drev og skrudde med dette, så klarte det ene blinklyset mitt å gå istykker!! GRR så nå må jeg få tak i et nytt. Det er holderen eller innsatsen som har gått i stykker, noen som vet om det er mUlig å bruke den samme innsatsn som kommer med Orgniale lysa? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Herrejesus, nå har jeg nettopp fått i baklukeåpneren og brukt den kanskje 5 ganger, så ryker motoren! OMG Har mailet tuning.no og håper jeg får ordnet med retur, for her nedla jeg mye knot. Dessuten er det slitsomt å kjøre rundt uten mulighet til å få åpnet bakluka... Ellers fikk jeg byttet forsterker i bilen idag, digg med stereolyd bak igjen =) Og ny lyspæreholder til blinklyset er bestilt, kommer forhåpentligvis imorra ;) Jippi Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Da var den kjære golfen solgt.. så nå blir jeg sykkelidiot en periode fremover... =) Nesten litt merkelig at den ikke står ute i gården her, er så vant til det hehe Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Kom ny bagasjelukeåpner meget raskt fra csi as, eller http://www.tuning.no, bra service! Ikke redd for å handle der senere en gang =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg