snoemann Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hmm det kan nok tenkes =) Hva har du? Du har vel strengt tatt et ganske ålreit interiør selv? ;) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 joa.. har jo gti intriør selv også.. men ikke skinn... hehe.. men er fornøyd med det jeg har... også har jeg jo polstret dashbord da... hehe... har et liggende hvis det er interesse for det... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg må få sett skikkelig forskjellen på de først.. ser ikke helt for meg hvordan det er .. =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 er ikke så stor synlig forskjel... men det er penere... det er jo sånn "skinn" trekk på det istedet for hard kjedelig plast... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hørtes najs ut, det må jeg undersøke nærmere ;) Kanskje jeg kan rusle en tur på skroten og finne to forskjellige årsmodeller som har og ikke har det eller no. Høres spennende ut =) For jeg bør vel kanskje også innrømme at mitt knirker litt.... huff :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 nå er jeg ikke sikker på om det bare var gti'en som kom det det dashbordet.. men det finner du fort ut..... men tror du vil foretrekke polstret fremfor hardplast... siden du har spandert på det skinn intriør å greier... mye måtte du gi for det intriøret forresten? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Billig :) Nei tar og rusler en tur på skroten og leter en dag, se hva jeg finner =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehehe... billig... har meget lyst på slikt selv.. men er ikke første pri... ta deg en tur på huggern å titt.. å se hva du synes hvis du finner begge typene... jeg har iallefall... hvis du bestemmer deg for å ha polstret... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 oi oi oi se her.. det begynner jo å bli bil ut av en gammal bil.. hehe.. jeg sier bare en ting! SENK! få den ned.. det burde være første pri! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Singh er så absolutt inne på noe der :) Jeg tror jeg ville skaffa meg en emblemfrigrill med 2 lykter, 4 lykter blir sjeldent pent.. Senking og noen nye felger så har du det rette stuket med en gang ;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 4 lykter blir sjeldent pent? Behold den grillen du har nå du, eller kjøp en emblemfri til 4 lykter, og kjøp deg klarglasslykter til ekstralysa også. Det er mitt tips. Da får du også no "alle" andre ikke har (meg selv medregnet). Personlig så liker jeg den originale GTi/Sport-grillen med rød stripe rundt hele. Uansett, vær så snill å ikke gå til anskaffelse av Jetta-front. Det er nemlig noe som blir sjeldent pent på en Golf. Ytterst sjeldent.. Ellers så hadde jeg prioritert felger og senk først. Kun med dette så kan du gjøre bilen nesten 15 ganger penere. Ser bra ut det du har gjort hittil:): Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Er ikke mange som ruller rundt med 4 lykter og fortsatt ser bra ut , imo. Uansett, behold det hvis du vil selvfølgelig, du kan med tid og penger få et fett stuk sånn også :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Stygt? Nei det vil jeg ikke påstå:): 4 lykter i klarglass, emlemfri grill eller GTi/Sport-grill, med nedre grillisten fra Jetta og ingen grillist øverst blir bra:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det der var meget vakkert =) Men har allerede bestilt monogrill fra tyskland, sammen med klare blinklys til fangeren. Så får vi se hvordan det blir når det kommer. Er litt i tvil om jeg vil ha 4 lykter eller 2. Vanskelig altså, men skal prøve med 2 og se om jeg synes det er bedre =) Har kommet på at jeg mangler list øverst. Vil jo gjerne ha slik som allerede er på min, eller den grønne du postet, bare uten "utskjæringene" til ekstralyktene. Senking er nok noe jeg bør gjøre etterhvert ja, men vurderer å få istand eksosen først. Ettersom den ligger inntill 90 fangeren bak. Ikke bra, smelter den hvis jeg ikke har noe mellom dem, noe jeg har nå. Men ser så jalla ut med tøyfille mellom eksosrør og fanger :D Edit : Nå er det ihvertfall hjem til fredrikstad og hente min kjære mc. Så blir vel ikke til at jeg får gjort noe mer før etter det. Skal gå og titte litt på skrothandel og sånt bare :) Får se hva jeg finner. Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Stygt? Nei det vil jeg ikke påstå:): 4 lykter i klarglass, emlemfri grill eller GTi/Sport-grill, med nedre grillisten fra Jetta og ingen grillist øverst blir bra:thumb Den grillen er fortsatt ikke emblemfri ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg