LaSSiss Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Som dere sikkert har fått med dere har jeg og ss242 montert haltech e6k på 230ft'n min! Var hos Wetterhus og mappet den om! Han anbefalte og koble tenning inn på datan også siden jeg kjører 21et tenning og fikk noe tenningsbank ved 3 og 4 giret ved høyt turtall! Han justerte og styrte greit med tenninga, Sa att jeg fint kunne koble meg inn på den fordeleren som satt der for og få noe kontroll over tenningsdelen! Men spørsmålet er som følger: Hvordan kobler jeg dette til fordeler? Altså er jo 2 ledninger ut av fordeleren som går til tenningsmodullen osv.. Noen som har noe ca peil på dette så kom gjerne med noe innspill!! Lassiss!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Du bør være helt sikker på at du kobler rett før du fyrer igang. Du har vel koblingssjema?? Det er forskjell på oppkobling etter hva type trigger du har. Når du har kobla til må du inn med pc i trigger setup og ignition setup menyene og stille inn riktig. http://www.haltech.com/downloads.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Skal sjekke litt på koblingskjema og gruble litt, titte i håndboka! Men takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg