VR6Bullterrier Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har en passat gt vr6 92 mod, men har et problem, den stopper når den blir varm og så må jeg vente 5-10min så starter den igjen! så kan jeg kjøre igjen før den stopper igjen, det varierer hvor lenge jeg kan kjøre hele tiden...... Noen som har vært borti lignende????? Har byttet coil, men kontroll enheten følgte ikke med så jeg måtte ta den ifra den gamle coilen??!!! HJELP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Er dette Passat-forumet? :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Er dette Passat-forumet? :uhhmmwhat?: er vel egentlig bare og drite i at det står passat der for alt det som kan være feil når bilen stopper også finnes på en GOLF 3 VR6!:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6Bullterrier Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Thagoo, takk for den, det var akuratt derfor jeg satte posten på golf forumet også :). Men det er dårlig med hjelp, er det ingen som har vært borti lignende??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 har ikke tatt en diagnosetest vel? kan være du kan finne ut noe da Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6Bullterrier Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 jo har hatt den inne på møller for en full diagnose på hele bilen de fant ingenting på det.... begynner og miste motet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Prøv å koble av noen tempfølera å se,skjekk sikringer å div, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Regner med den har kjølevann ja? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6Bullterrier Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 ja den har kjølevann, å motoren blir ikke overopphetet.... det er snakk om at den kutter ifra alt mellom 70 og 90 grader for den saks skyld, så det er ikke noe med at motoren blir for varm, starter jeg bilen på tomgang kan det være at det bare går noen minutter og motoren er langt ifra blitt SKIKKELIG varm og så bare kutter den rett ut...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brakvald Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har en passat gt vr6 92 mod, men har et problem, den stopper når den blir varm og så må jeg vente 5-10min så starter den igjen! så kan jeg kjøre igjen før den stopper igjen, det varierer hvor lenge jeg kan kjøre hele tiden......Noen som har vært borti lignende????? Har byttet coil, men kontroll enheten følgte ikke med så jeg måtte ta den ifra den gamle coilen??!!! HJELP Eg har akkurat samme problem på min vr6.fekk lånt meg ein coil og då gikk den skikkeli.bestillte meg ny og der var ikkje spenningsforsterkerdelen(kontrollenheten) med.så eg sette min gamle kontrollenhet på og null liv.tok så og sette over kontrollenheten fra den lånte coil og den gikk heilt fint.er kontrollenheten som er gåen hos meg hvertfall.koster 1800kr ny.Sette på ny igår som eg bestillte brukt ifra opphogging.Startet fint,gikk en stund så stopp.null gnist.Ventet en stund så gikk den igjen.Forbanna drit altså.Akkurat samme problem m den som eg fekk.Er vel stor sannsynlighet for at du har det samme problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Sjekk at det ikke er noe feil med kjølevifta. Sitter en overopphetingsføler på disse. Går ikke vifta så slår den inn. Da stopper den.. Hadde samme feil på min passat 2,0 16v. Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg