Gå til innhold

pit babes

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golden

Du kan jo ikke synes at de gatebil damene er fine?? Da sliter du!

Hehe.. husker da jeg var liten sånn som deg.. Da fikk vi jentelus hvis vi kom for nær, og måtte vi i nærheten, var det genser over munnen som gassmaske :D Men du vokser det vel av deg du og ;)

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort

Hehe.. husker da jeg var liten sånn som deg.. Da fikk vi jentelus hvis vi kom for nær, og måtte vi i nærheten, var det genser over munnen som gassmaske :D Men du vokser det vel av deg du og ;)

 

Hehe, ha jo vokst fra det der for lenge siden da:D:D men de norske gatebil babes'a er ikke mye pene ass, hvis du har sett det bilde av de tre pitstop jente f.eks fra seneste gatebil treff, det er ikke mye å skryte av ass!!

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brandtenborg

Men med disse uttalelsene fra Golden har jo vi andre én konkurent mindre da! Vi må jo se det positive i det!

 

:D :D :D

 

Ja count me OUT:D:D holder meg lang tilbake fra de

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden: kan være enig til en viss grad at pit-stop jentene ikke var så mye å skryte av men vimenn damene som er på gatebiltreffene er FINE:)

 

Syntes du ikke det kan man begynne å lure på om du er homse.....

- 2002 Golf gti tdi 150pd

 

x - 2004 KTM 125EXC me motard sett

x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Husqvarna_Power

kan være enig til en viss grad at pit-stop jentene ikke var så mye å skryte av men vimenn damene som er på gatebiltreffene er FINE:)

 

Syntes du ikke det kan man begynne å lure på om du er homo.....

 

Hun ene ViMenn dama er litt fin, bortsett fra at hun begynner å dra på årene ser det ut som, men jeg mener Gatebil damene jeg, for guds skyld se på dem da, de er ikke mye pene ass!! Copyright

post-2361-13804851757124_thumb.jpg

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår