Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, har ikke prata noe mer med dem etter at jeg forhørte meg om settet. Men når jeg fikk mail derfra så hadde de ett sett igjen, og turboquattro kjøpte et sett derfra forrige uke. Så det er nok tomt.

 

Men nå snør det som bare helvette her igjen så da haster det ikke så veldig med senking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Nei, har ikke prata noe mer med dem etter at jeg forhørte meg om settet. Men når jeg fikk mail derfra så hadde de ett sett igjen, og turboquattro kjøpte et sett derfra forrige uke. Så det er nok tomt.

 

Men nå snør det som bare helvette her igjen så da haster det ikke så veldig med senking.

 

Hehe, snødde her igår og, da var det akutt av med sommerfelga, faen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ettersom våren fortsatt ikke kommer til østlandet prøver jeg å bestemme meg for dimensjon på sommerdekka. Blir 8x18", det vet jeg iallefall (slått fra meg tanken om 19" mest pga. komfort og fordi jeg skal senke bilen så mye som mulig). Og nei brunerune, 17" frister ikke så veldig ettersom de felga jeg har blir for puslete i 17", er bare 7" bredde på dem ;P

 

Men om jeg skal ha 35 eller 40 profil er en annen sak. Og om jeg skal ha 225 eller 235.

 

Var innom den lokale dekksjappa i dag og ble ikke stort klokere etter det besøket :P Han som jobber der mente 225/40-18 var det beste med tanke på rulleomkrets og sånt. Men han sa også at 45 profil kunne vært noe å ha siden jeg skal senke en del (for å bli kvitt glippe mellom dekket og hjulbuen). 35 profil likte han ikke så godt, for det første havner jeg da på minus siden av rulleomkretsen og er større sjanse for å skade felgene da (dårlige veier her gitt). Så jeg vet jammen ikke hva jeg skal gå for av dekk dimensjon. Blir nok en eller annen modell fra Hankook ettersom jeg får digg rabatt på de dekka :)

 

Justerbart senkesett blir også bestilt så snart vinteren slipper litt mer tak. Har fortsatt håp om at jeg kan få det settet jeg bestilte i fra VW Car Consult for over et år sia, virker som at det er litt aktivitet igjen i den saken. Så jeg krysser fingra for at enten settet eller penga kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Her var det litt av en story.. skal si du har sovet godt i natt:D

 

Angående dim til 8x18" er 225/40/18 optimalt. Ville nok ikke gått opp eller ned.. Går du opp til 45 blir det litt audi allroad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe, jeg har ikke sovet i det hele tatt faktisk! :op:

 

Men ja, 225/40-18 er optimalt. Men så var det om det blir for mye gummi. Tenker da på utseende. Vil helst ikke gå noe mer opp enn 40 ettersom jeg har kjørt med 55 profil i 2 år, dritt lei :P

 

Hehe, gå for 40 du, er bra det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke sovet i det hele tatt faktisk! :op:

 

Men ja, 225/40-18 er optimalt. Men så var det om det blir for mye gummi. Tenker da på utseende. Vil helst ikke gå noe mer opp enn 40 ettersom jeg har kjørt med 55 profil i 2 år, dritt lei :P

 

225/35-20 :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår