CorollaGT Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hei Jeg har bilen min til EU godkjenning, og der kom det frem at jeg hadde for høy Co2. Bilen det gjelder er en '90 mod. Golf. Motoren er en slik monopint(tror jeg). En slik "forgasser-innsprut". Hva kan gjøres for å rette opp i dette? Jeg har bytte sonden ute at det hjalp. Mulige påvirkninger som jeg har tenkt på: - Nye plugger - Stille tenning - Bytte katalysator Noen som har tips? Noen måte å måle Co2 uten å ha den på verkstedet? er ikke noe jeg kan måle på av følere eller andre triks? Takknemlig for alle tips Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kjør den godt og HARDT... Fræs den på turtall... Ta ut luftfilteret rett før kontrollen :) PS: Funka på min, da jeg har diesel da :) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 bytt vanntempsensor Mener du har samme som G60. Den er blå og sitter i fremkant på høyresiden av motoren Skal ha 1800-2000 ohm i motstand kald og rundt 200 varm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei Tusen takk for hjelpen. Skal handle vanntempsensor nå. Men hva gjør den røde egentlig? Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Sikker COen som er for høy ikke CO2 ;) men tipsa funker greit de til co ;) sjekk den ikk får falsk luft etc Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tempsensorer til monopoint: Blå = motorstyring Svart = instrumentet inni bilen Rød = oppvarming av innsugsmanifold Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 CO2'en ber sikkert litt høy den og...hehe. Funka superdupert med tempsensor. Veldig takknemlig for alle tips Mvh CorollaGT Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg