Solberg- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Les reglene angående plassering/lesbarhet av skilt, så skal du se at frontruta ikke oppfyller spesielt mange. :) Hehe..Da så. Når jeg tenker meg om så er det itte helt gunstig å ha skiltet plassert i frontruta nei! Rart jeg ikke har blitt stoppa enda så mange ganger jeg har møtt onkel blå! :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Det var synd for vennen til trådstarter at han fikk bot for dette. Men desverre så er det slik at skiltet skal bestandig være synlig og det skal være montert på støtfanger eller lignende plass. OT: Jeg hadde tatt av mitt skilt fordi jeg skulle bytte skiltplate, den gamle var så stygg. Kjørte uten skilt i 4 dager, bak vel og merke da. Politiet stoppet meg en dag og lurte på hvor det var, jeg lot som om jeg hadde mistet det og at jeg ikke ser etter skiltet på baken hele tiden. Jeg slapp unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg