VWkid Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Skal det være et bilde her? Vises ingenting nå hvertfall :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hehe det var liksom meningen men fikk det ikke frem.:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hehe det var liksom meningen men fikk det ikke frem.:confused: Har du registrert deg på http://www.photobucket.com ? Lag en konto der og last opp bilder. Ved hvert bilde står det en link som begynner på , det du trenger å gjøre er å kopiere denne linken inn i tråden her, så får vi se bildene av kjerra di :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kan legge inn litt for deg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Pen bil forresten... Hadde jeg ikke valgt blå, hadde den definitivt blitt rød ihvertfall! planer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Damn, den var nice i rød!! Jeg angrer som en hund at jeg ikke kjøpte rød eller perlemor hvit!! Er det votex stryling på den? Frontfangeren så litt lavere ut enn normalt Bilen vi har bestilt har orginalt sportsunderstell og jeg lurer på 19" hjul, men kan vel hende den må senkes ytligere for å ikke se så høy ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Takker for hjelp med bildene. Har ikke fått satt meg inn i det enda. Ja jeg har da noen planer. Det sitter votex frontspoiler på den, og 30mm eibach fjærer, med asa 20" Votex bakluke spoileren ligger klar sammen med emblemfri grill:thumb Vurderer nå å kjøpe den nye typen RS4 felger i 18" på vinteren. Skal også senkes mer. Men for en gang skyld skal jeg bruke hode å vente til etter vinteren:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 :spin Du har ingen bilder av din duda twg76 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Litt OT, men vet du hvor annet sted enn Møller man kan få tak i Votex fronten? Da helst noe billigere enn Møller:) En kompis har kjøpt seg en 7-seter med komplett Votex og det kom på nesten 20.000 inkl lakkering, litt godt over hva jeg hadde tenkt å bruke på styling. Da prioriterer jeg ny senking og felger først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Finnes vel noen som har noe som ligner. Votex hos møller er dyrt ja. Ble egentlig 8000 for frontspoiler og bakluke spoiler. Men det var en kunde som ikke hadde hentet det. Så jeg fikk det billig. Trengte bare lakkere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helix Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Har aldri vært noe særlig fan av røde biler, men denne var jo rett og slett nydelig!! Votex-leppen gjorde seg meget bra. Touran er helt klart en av mine drømmebiler for tiden....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takker for det:happyhappy: Er min første røde og jeg er ganske fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ser utrolig kul ut med emblemfri grill, sleng ut bilde? Hvor har du kjøpt grill og annet utstyr til din Touran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg