Markro Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jeg røyker men ruller ikke selv når jeg kjører. får heller noen andre til å gjøre det viss det er noen med meg. er jeg alene stopper jeg for å rulle. men når jeg vet jeg skal kjøre langt alene kjøper jeg meg en pakke med ferdig røyk. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 skjønner ikke folk som baker snusen.. er jo bare å ta seg ei klype å hive oppi:P kansje litt værre med rullings da hehe! Og ja: jeg tar ene handa nedi snuseska å henter opp en godsak under kjøring ja! uansvarlig? nei vil ikke si det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Røykte i bilen før, men i mars så kuttet eg ned fra 20 om dagen til å bare være "festrøyker" Snuser hele tiden uansett, har gjort det de siste 11årene. Når det gjelder snus så holder jo en pris ca 1,5time og kjører nesten aldri så lange strekk att eg må pakke meg en ny pris. Pleier å bli en ny en på hver hydro-kaffestopp.. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg hater snus, og røyker veldig skjelden og nesten aldri i bilen. Jeg synes røyking og snusing er veldig unødvendig, og ikke minst dyrt. Jeg har i allefall ikke råd til noen av delene. Røyking og snusing i bil er etter min mening farlig. Det tar konsentrajonen bort fra det som virkelig er viktig, nemlig kjøringen. En person som kjører et normalt kjøretøy har ansvaret for en jernklomp mellom 1500kg. og 2,2 tonn. Det hender seg at den jernklumpen beveger seg i hastigheter i over 90km/t. Da bør føreren ha sin hele og fulle konsentrasjon om det man holder på med. Jeg for min del blir satt ut av spill etter å ha røkt en sigarett, og er absolutt ikke i stand til å kjøre på flere minutter etterpå, så at noen kjører dalig mens de røyker eller snuser, er forkastelig.:iconsm Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ingen problem med snus og kjøring. Ta ei klype, stapp i leppa og trykk på plass med tunga. Knall:thumb Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg hater snus, og røyker veldig skjelden og nesten aldri i bilen.Jeg synes røyking og snusing er veldig unødvendig, og ikke minst dyrt. Jeg har i allefall ikke råd til noen av delene. Røyking og snusing i bil er etter min mening farlig. Det tar konsentrajonen bort fra det som virkelig er viktig, nemlig kjøringen. En person som kjører et normalt kjøretøy har ansvaret for en jernklomp mellom 1500kg. og 2,2 tonn. Det hender seg at den jernklumpen beveger seg i hastigheter i over 90km/t. Da bør føreren ha sin hele og fulle konsentrasjon om det man holder på med. Jeg for min del blir satt ut av spill etter å ha røkt en sigarett, og er absolutt ikke i stand til å kjøre på flere minutter etterpå, så at noen kjører dalig mens de røyker eller snuser, er forkastelig.:iconsm Vel, jeg kan ikke si at jeg merker noe nedsatt konsentrasjon mens jeg tar en pris. Snarere tvert i mot :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg for min del blir satt ut av spill etter å ha røkt en sigarett, og er absolutt ikke i stand til å kjøre på flere minutter etterpå, så at noen kjører dalig mens de røyker eller snuser, er forkastelig.:iconsm Når du røyker fast skjer ikke dette.. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Når du røyker fast skjer ikke dette.. Gjør ikke det jeg shø!:hello: Hvis JEG prøver å røyke, så blir jeg helt sløv og jævlig.:iconsm Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bra at folk som IKKE røyker kommer med innspill om hvor dårlige og slappe de blir om de røyker. Jeg drikker ikke fast, men når jeg drikker og skal kjøre bil så blir alt så rart liksom... :) Just kidding, men av og til så detter gloa av røyken, DET er moro i fart! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Slikt skjer ikke med måll.. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 snuser..baker en snus med henda bak ryggen mens jeg kjører.. røyken må jeg nok holde meg unna, da jeg rett og slett ikke tåler det. Går mest i porsjon når jeg kjører.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 mye jabbing.. Er det ikke ganske farlig å være festsjåfør med bilen full av fulle folk som gauler og veiver, mens musikken dunker? Syns det er verre med de som må SE ned på girkula hvilket gir den står i og hvor den skal flyttes for å komme til neste gir... Snusing i bil vil jeg påstå er mindre farlig enn å røyke. Men det er kanskje fordi jeg snuser, og av og til sitter på med folk som røyker. Kjøringen til røykerne blir merkbart mindre kontrollert og behagelig i øyeblikket røyken tennes, men går fort tilbake til vanlig når røyken forsvinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 alt er jo farlig i bil ifølge staten. skal en være sikker skal en sitte hjemme i stua. værken til fare eller hinder i trafikken. :P seriøst så tror jeg ikke en blir mere uforsiktig, ukonsentrert av å røyke, snuse i bilen. kanskje i starten av en røyke snuse karriere. men re jo ikke værre en spising bak rattet, avis lesning, drikking av væske (ikke alkohol). etc. alt vi gjør i bilen som ikke er realtert til kjøringen er en risiko faktor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg snuser, og det er tar ikke lang tid å slenge oppi en liten prell mens du kjører. Porsjon er ikke ekte snus :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg