Grimmee Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det er med en viss irritasjon jeg må innse at jeg ikke rekker å bli ferdig med einseren min som står i garasjen. Skal starte studier i utland snart Bilen er en 83 cl automat med 113k på telleren. servise hefte eid av en gammel dame i hemsedal. Bilen er delvis demontert ikke kjørbar nå. Har skrapt rent understell for masse, klart til behandling Tatt rust, Nye skjermer fremme, laget hull for 2 golf blinklys Ny bakluke To intreører org, og hvit sport fra cab. lakk følger med, svart blå vw kan følge med felger Ikke så mye som gjenstår All møkkajobben er gjort Ring 41288878 for info selges rimlig da jeg ønsker helst at noen gjør den ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 løp å kjøp, all dritt jobben gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 5000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bilder hjelper alltid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg