_karina_ Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har litt lyst på vectra 2000 seter i min vectra a. Men lurer på om både forsetene og baksetene passer i den "vanlige" vectra'n? Har så og si fått tak i noen, og lurer på dette før jeg kjøper de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 forsetene passer rett over ja, ingen problem der. Baksetet er det verre med. Vectra 2000 har annen bakstilling og utforming av karrosseriet der så setet er litt anerledes. Vet om folk som har klart å bygge om og fått til å passe i vanlig vectra men hvor mye jobb eller hvordan er jeg ikke sikker på.. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 forsetene passer rett over ja, ingen problem der.Baksetet er det verre med. Vectra 2000 har annen bakstilling og utforming av karrosseriet der så setet er litt anerledes. Vet om folk som har klart å bygge om og fått til å passe i vanlig vectra men hvor mye jobb eller hvordan er jeg ikke sikker på.. ta trekket fra 2000 og sett over på baksetet (f.eks som et setetrekk) ryggene er lik som på vanlig vectra.. bare festet som må skiftes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Dette gjorde jeg for noen år siden. Kjøpte gråe skinn seter ifra en vectra2000. Skinnene på førerstolene er annerledes, du må bytte om slik at du bruker de gamle skinnene dine siden vectra2000 har større tunnel bakover. Baksetet var grusomt å tilpasse! Som sagt, ryggen passer men bunnen er helt annerledes. Men det går ann! Jeg brukte flere timer på å skjære ut og forme skumgummien som er inne i bunnen av setet slik at jeg tilpasset dette til bilen. Bilder: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=110991&page=2 Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg