musicator Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Heisann! Har akkurat kjøpt meg en flunka ny Ford Transit Connect (den korte typen), da jeg trenger en slik type bil i jobben min.. (jobber som musiker, har mye utstyr å frakte rundt på).. Desverre er det medfølgende stereoanlegget av helt fantastisk elendig kvalitet.. Men hva kan man gjøre i en bil med såpass liten plass i kupeen? Det er overhode ikke noe plass bak setene til noen subber, så det må vel kanskje bli å bytte ut høytalerne i dørene med noen gode fulltoneelementer. CD-spilleren er liksom av en sånn høy "integrert" type, kan se ut som den kan taes ut.. men man må kanskje ha en slags ramme eller lignende får å få plass til en konvensjonell spiller her.. Noen som har noen tips? :-) På forhånd takk, Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Fulltone trenger du vel kanskje ikke? vet ikke hvor stor avstand det er fra høyttaler i dør til eventuell diskant på dashen? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
musicator Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tja.. høytalern sitter omtrent midt på døra.. kanskje 70-80 cm opp til dashbordet.. På hvilken måte har denne avstanden noe å si? Har mye peiling på PA-lyd, men null på bilstereo :-) H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 okai... Hadde vel kanskje kjøpt et komponentsett og sett hvordan det ble da... eventuelt et coax sett med vinklingsbar diskant. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg