Snowx Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Dette er meget lite brukt. subben kommer i en hjemmelagd kasse som fungerer utmerket! Forsterkern er så å si bare testet. Nytt kostet dette ca 4500 for noen mnd siden. Kom med bud, kunne tenkt meg rundt 3000 men alt vurderes! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 selger du bare forsterkeren? kan du sende meg noen bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hei er det denne forsterken?? http://www.mamut.com/dynabel/subdet300.htm Er isåfall interssert i den...bare forsterken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tror jeg har skrevet feil ny pris :watchout Men ja jeg selger de hver for seg også, kom med bud så skal jeg vurdere det.. Dere finner ny prisene på Eltek dette her er forsterkern 4x80watt EDIT: ahh der kom begge med, er den nederste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hvilke element er det snakk om?? hvordan er kassen? portet? mål? hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 er forsterkeren strøken? skulle gjerne hatt noen bilder av den dersom det er mulig før eg eventuelt legger inn et bud ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 forsterkern er dønn strøken. Sub`n er den 12" til drøye 1400,- kassa er ikke portet og er bygget etter mål fra eltek. husker ikke akuratt antall liter. Det dumme med kassen er at den er skråbygd for å passe inn i rx7en. Den har også ledningen ut i bunn. Ellers er kassa selvfølgelig helt tett og fungerer utmerket! Sindre kan prøve å ta noen bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 forsterkern er dønn strøken. Sub`n er den 12" til drøye 1400,- kassa er ikke portet og er bygget etter mål fra eltek. husker ikke akuratt antall liter. Det dumme med kassen er at den er skråbygd for å passe inn i rx7en. Den har også ledningen ut i bunn. Ellers er kassa selvfølgelig helt tett og fungerer utmerket! Sindre kan prøve å ta noen bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 1000 kr inkl frakt:) for bare forsterken!! Viss den er som du sier døn strøken!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 1000 kr uten frakt for forsterkeren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 1001;) stinyg skrev: 1000 kr uten frakt for forsterkeren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 1200 inkludert frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 stinyg skrev: 1200 inkludert frakt Du Vinner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinyg Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 DjViper skrev: Du Vinner:) takk :) venter på pm no dersom selger vil selge for denne prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Gi meg en dag til så skal jeg komme med svar! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg