Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal skifte ut den blapunkten som var i golfen, men hvor løsner man spilleren? skruer inni de fire hullene rundt spilleren? må ha lite skrugjern isåfal^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal vel følge med 2 "stikk" eller "pinner" som du stikker inn i de hullene for å løse ut spilleren fra ramma slik at spilleren bare kan draes rett ut.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hmm, du har ikke jeg hehe, noe som følger med når man kjøper en annen spiller? mulig å få kjøpt bare en sånn pinne no sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 dra til en plass de selger pioneer eller blaupunkt å få lånt pinner =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 dra til en plass de selger pioneer eller blaupunkt å få lånt pinner =) god ide hehe ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 sendte dem en mail jeg, vis jeg ikkke får no bra svar så får jeg bruke gule sider hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Bare og kjøre innom møller og få lånt der...:D: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Bare og kjøre innom møller og få lånt der...:D: jess,:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 er denna no tess forresten? http://www.sony.co.uk/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT200&site=odw_en_GB&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg