volvo264 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nr blir: 0046708763060.jeg mener man skal ta bort den første nullen. hvis ikke det nr går så tast nr:00460708763060. okej takker, skal sjå om eg klare å få tett ein telefon i kveld. ikkje kvar dag eg snakker med svensker:P blei vertfall veldig keen på å kjøpe den der. dne bilen der har i grunnen alt eg trenger for å få 740en ferdi utenom lakk i grunnen :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 okej takker, skal sjå om eg klare å få tett ein telefon i kveld.ikkje kvar dag eg snakker med svensker:P blei vertfall veldig keen på å kjøpe den der. dne bilen der har i grunnen alt eg trenger for å få 740en ferdi utenom lakk i grunnen :D da kan du flytte over dash bordet og komplett ledningsnett osv. da får du nok klima anlegg også. skriv inn så fort du har pratet med svensken. venter spent......................................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 da kan du flytte over dash bordet og komplett ledningsnett osv.da får du nok klima anlegg også. skriv inn så fort du har pratet med svensken. venter spent......................................... prøvde å ringe no, men var so dårlig dekning trur eg, vart sakt tilte på telefonen. får kansje prøve litt seinare Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 må ikke vente for lenge for den blir nok fort solgt. lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Likte det du gjor med grillen! Skal gjøre det samme på min 2. grill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 prøvde å ringe no, men var so dårlig dekning trur eg, vart sakt tilte på telefonen. får kansje prøve litt seinare prøvd og ringe i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Likte det du gjor med grillen! Skal gjøre det samme på min 2. grill :) jess..likte de godt eg også..bejynder å misslike crom for tiden.. penest med svart synst eg i grunnen da Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 prøvd og ringe i dag? har desverre ikkje gjort de enda...har vertfall sendt mail da.. men tenkte eg skulle prøve å ringe no straks om de ikkje har blitt litt seint? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 blitt 960 på deg no da? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 blitt 960 på deg no da? blei vist dårlig med de.. prøvd å ringt fleire gonga, men mobilen var av.. men vill tru den er solgt no.. går litt treigt med 740en.. holder litt på med bruksbilen, bytte motor osv Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg