In_Golf Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hei. Har som sagt problem med el-siderutene mine. Er heilt normale når eg trykker di ner, men jæ.... treige å få opp. Må ofte hjelpe di opp med handa. Sikkert ikkje et uvanlig problem på 3er. Nåken som har erfaring med detta...? Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 han være at det er dårlig smurt i mekanismen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Mulig det. Har fri i måro, so tenkte eg sku sjå på da då...tenkte at kansje andre so har/hatt samme problem, og ka di har gjort for å løysa det...:helpme: Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Kan være vindusheismotoren også? Siden det går lett ned (da hjelper tyngden av vinduet) og treigt oppover (da hindrer tyngden av vinduet)? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Huff, flere en meg som har slitt med heisene ja... Jeg har slitt med de på begge sider, på høyre siden var motoren gått, anbefaler å få tak i den på hugger eller liggnende da Møller tar over 3000 for den! På venstre siden gikk det treigt opp slik som du sa, og nå på slutten fikk jeg det ikke opp i det hele tatt. På denne siden var det wire'n som var slitt, den hadde fliset seg opp. Jeg dro på møller for å kjøpe ny etter at jeg hadde tatt fra hverandre, men de selger jo ikke wire'n løst da, så må kjøpe med skinnene og alt, den koster 1100 på møller. Jeg anbefaler deg å ta av dørsiden og skru ut hele heisen for så å demontere den for å lokalisere feilen, det er desverre en feil som skjelden er billig å fikse. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 OK:) Takker for info. Då veit eg litt meir ka eg skal sjå etter...:pray Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg