Majty Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har nettopp solgt min kjære bil og skal nå begynne å titte etter en ny bil. Den må være billig og driftsikker. Tenkte på å putte max 20 lapper i bilen. Tenkte på en toyota carina\corolla? Andre alternativer? IKKE FRANSK! Det er firmabilen jeg kjører og det er et herk. Det viktigste er at den er driftsikker(holder lenge uten reperasjoner) og ikke drekker bensin. Om den ser ut som fa*n selv spiller ingen rolle egentlig. Ikke mye hvertfall Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har en 82 Ford Fiesta 1,1 som jeg tenkte jeg skulle kjøre på dynga. Den har jeg hatt i to år og har ikke reparert noe på den. Den går og går og drikker lite bensin. Alt i alt har jeg hatt gratis bil i to år. Ingen pen bil, men den funker som pokker. Har blandt annet kjørt til Oslo-Gardermoen-Oslo-Son-Svinesund-Oslo svinbillig. Nå husker jeg ikke hvor mye som var på tanken da, men det var ikke mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hadde selv vurdert en vw passat om jeg skulle hatt en bil i denne prisklassen. Jeg mener du får mye bil for pengene og prisen på disse ser ut til å ligge på bunnivå for tiden. En romslig bil med god komfort. En japse til en slik pris kan gi bekymringsfritt bilhold men rust er jo ikke uvanlig på disse. Sammenlignet med f.eks golf og audi 80 er en passat rene røverkjøpet og koster gjerne halvparten. Plass og kollisjonsikkerhet er bra, og er de godt holdt er rust sjelden et problem iallefall hvor jeg bor. Kan vel ikke si det samme om riskokere til en slik pris..............:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 mb 190d? dieselmåleren fløtta ikke på seg oslo-svinesund.. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg