Nautiluz Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Får vel slenge opp noen bilder av prosjektet jeg holder på med om dagen. ps ikke min bil.. Ting som skal inn: Kicker KX2500.1. Pioneer 5000SPL. Stinger 5farad kondensator. Stinger SP 1700batteri. Ett par 6.5" skjermer. Playstation Frontsett blir vel antagelig Focal. Først ett bilde av bilen. Ett par vegger i kassa. Noen ganger må man bare lage seg nye verktøy. ;) Elementet veier nette 36kg. Enkel og grei kabel gjennomføring. Og 110% tett. Med plexplate på. Jording kan aldri underdrives. Her 2stk 50m2 En til batteri og en til kondensatoren. For å gi ett lite intrykk av hvordan ting skal bli. Bilde i dunkel belysning og. Kommer endel mere inn som skal lyse opp senere. Nedfellbare seter og skipose åpning er ett must! Dette skal trekkes med skye sort og beige. Dette var det nærmeste jeg kom. Skal vel si seg fornøyd med det. Skal komme med oppdateringer så ofte som mulig. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Viktig med strøm reserver. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Detta ser bra ut:): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hadde vist enda ett par bilder liggende. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 nå fikk jo jeg liksom lyst til å gjøre litt mer med anlegget mitt og ;) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ser forbanna kult ut;) håper det låter like bra som det ser ut når det er ferdig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 detta var, spør du meg jævelig gromt.. dette må jeg følge med på.. kan bli jævelig gromt hvertfall ;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ser J**** bra ur dette her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Jævlig strøkent sålangt :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nydelig :D dette var svært gjennomført :) Stå På ;) (Husk: MANGE Bilder ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Veldig bra! Lukket kasse på monsteret? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ser sinnsykt bra ut, kunne tenkt meg å hørt hvordan den der spiller! Syk sub:D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Veldig bra! Lukket kasse på monsteret? Jupp første modellen skulle bare ha lukket kasse 42.5 liter bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 godt du skrev det for var nesten redd kassa der var i minste laget ;) er det virkelig 42,5 liter når man har dyttet inn elementet?? som sagt, vi på forumet lever av bilder ;) men det vet du jo.. Nice jobb med vinylen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jepp. kassen skal i følge autocad være på 45.4545654 liter. ;)http://pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=3469&taxonomy_id=430-467 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg