Gå til innhold

Dette er RÅTT! (store bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by KinG^KaoZ

 

Skulle til å si det, er jo egentli lite vits med de dørne der.

 

Hadde jeg lagd den så hadde jeg fixet det slik at dørene gikk nedover på en eller annen måte.

 

Så det på en bil i tyskland for lenge siden, aner ikke hvilken det var.

 

det var en BMW Z1. kan også sees i clarksons top 100 cars

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Tettinger, den bilen er bygd på CLK karosseriet, og da er det ikke vits å bytte lykter for da blir det jo ingen CLK som den er bygd på!!

Har du hardt for det eller? Du tok helt sikkert ikke ironien min i første innlegg om at dette var jommen meg en stygg bil. Så du ble provosert og skal bevise at jeg tar feil og prøver å drite meg ut. Jeg har ikke verdens beste peiling på mercedes. Tror du ikke jeg driter langt pokker i vold om lyktene jeg nevnte kommer fra CLK, E-klasse, C-klasse, SLK whatever. Du har lett for å finne feil på det jeg skriver, men poenget misser du helt :P

 

De kjedelige lyktene fra de "vanlige" mercene burde ikke funnet plass på denne modellen, er min mening. Javell, bilen er bygget på CLK, men det er da faen meg ingen vanlig CLK dette her. Har ikke McLaren vært med å konstruere den da? Hvorfor i helvete må mercedes vise så godt at dette er en mercedes. Alle ser jo det allikevel. Syns de kunne valgt noen mer ekslusive baklykter. Du kommer i bil til 12 mill. (?) og så ser du naboens merce til noen hundre tusen har nøyaktig samme baklyktene. Morsomt. End of discussion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Har du hardt for det eller? Du tok helt sikkert ikke ironien min i første innlegg om at dette var jommen meg en stygg bil. Så du ble provosert og skal bevise at jeg tar feil og prøver å drite meg ut. Jeg har ikke verdens beste peiling på mercedes. Tror du ikke jeg driter langt pokker i vold om lyktene jeg nevnte kommer fra CLK, E-klasse, C-klasse, SLK whatever. Du har lett for å finne feil på det jeg skriver, men poenget misser du helt :P

 

De kjedelige lyktene fra de "vanlige" mercene burde ikke funnet plass på denne modellen, er min mening. Javell, bilen er bygget på CLK, men det er da faen meg ingen vanlig CLK dette her. Har ikke McLaren vært med å konstruere den da? Hvorfor i helvete må mercedes vise så godt at dette er en mercedes. Alle ser jo det allikevel. Syns de kunne valgt noen mer ekslusive baklykter. Du kommer i bil til 12 mill. (?) og så ser du naboens merce til noen hundre tusen har nøyaktig samme baklyktene. Morsomt. End of discussion.

 

Hvis du vill ha litt "tøffere" baklys er det bare og ta turen til nærmeste Biltema.Legg en sote spray i vogna.Spray på,vent til det tørker og så kan du dra bort til naboen med merca di til 15mill og briefe med at du har fetere baklykter enn han...Naboen blir nok imponert ja....:rolleyes:

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Er jo litt drøyt å svi av 19,90,- i spraylakk bare for å få noen lykter som ser litt bedre ut da. Kanskje ikke alle som vil spandere det på clk gtr'en sin :rolleyes:

 

Uff ja,det svir i lommeboka!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår