Aleksand3r Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 FØR ETTER kom med kritikk Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har sett værre ja, ikke så værst da:thumb Øving øving å atter øving er alt som skal til. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 fargen ble litt "lys" å dallete etter min mening å bakfelgen så rar ut, ellers bra :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hvar har skjedd med panseret? Ser ut som du har brusha den over med hvitfarge elns.. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansp Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ser alt for paint aktig ut!!! Siter VW Golf II GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hansp ikke vær slem nå.. husk du har vært der selv .. synes det var bra jeg .. min første mod var ikke så bra iallefall.. (ikke det at jeg er så flink nå heller da men :P hehe ) men ser ut som du har gjort noe galt med fargen på bilen ja..og lite triks med grillen er å gjøre den litt mere gjennomsiktig og bare farge det svart bak den .. da blir den ikke så skrikende om du skjønner .. det er sikkert tusen måter å gjøre det på og jeg sier ikke at min er best .. bare sånn jeg har lært meg og sånn jeg gjør det.. det du også kan gjøre er jo å ta burn tool å gjøre den litt mørkere rett under kanden av panseret om du skjønner.. send meg en melding om du lurer på noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg