GlennK Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 En gang innhenter det oss alle, og nå var det min tur. Under PKK så var det en ¤%&/& som ga meg 2'r feil pga rust i kanaler og gulv, og det måtte jo selvfølgelig gjøres noe med. Hva gjør man når man ikke er noen racer på å sveise plater? Joda, man sender en sms til noen man tenker seg at kan sveise plater! *lete på forumet etter folk som har sveiset rust på egen Volvo* Og så dukker det jo så klart opp noen... :thumb Hva skulle jeg gjort uten AmazonEmil? Måtte vel kjørt med en 'ikkegodkjent' bil da.. :iconsm Slutt på del 1. Fortsettelse følger ved en senere anledning.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Å jasså! Er det der du gjømmer deg Emil! Trudde du hadde nok rust på 245'n jeg! hehe.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe Emil er en kjernekar han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 inn i helvette, der var det mye kjeks!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ser hydra felga har fått sin plass på toførr`n glenn :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hæhæ måtte gjøre det samme med min, forrige eier bada bilen i salt tydeligvis :P Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hehe, når eg ser bildene lurer eg på om du hadde regnet med noe annet enn feil for rust :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ja har litt jobb føre deg der ja Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ser hydra felga har fått sin plass på toførr`n glenn :) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe, når eg ser bildene lurer eg på om du hadde regnet med noe annet enn feil for rust :P Nei, det var rust jeg regnet med at de kom til å mase om. Men nå ser det bedre ut! :pray Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe, ser ut som det er litt jobb ja! Men med tanke på hvem som sveiser blir det helt sikkert bra etterpå! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe, ser ut som det er litt jobb ja!Men med tanke på hvem som sveiser blir det helt sikkert bra etterpå! Det ser bra ut allerede! Gjenstår stort sett bare litt sliping, ha på tröskel-massa og guff under så er det greit. Emil var vel ikke 100% enig, pirkepetter.... uhhmmwhat? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe, det kan jeg tenke meg... Men vi må få noen før og etter bilder da... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 når vi snakker volvo er det IKKE lov til og drive med jallamek.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 når vi snakker volvo er det IKKE lov til og drive med jallamek.... Her har vi ikke gjort noe jallamekk! Ikke noe plast og dill for å skjule sakene her nei. Du må vel være enig i at vi fikk da tatt den rusta som syntes utenfra? At det var litt inni også.. tja... det... *plystre-plystre* det må man vel regne med på en 22 år gammel bil. Får se om jeg kanskje plukker ned hele bilen en dag, dersom jeg slipper snøen OG får meg et skikkelig sted å stå. Ang. før og etter bilder, så skal jeg få klasket opp noen bilder i morgen. Hilsen Glenn (som synes Emil er en kjærnekar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg