Gå til innhold

Arctic Street Meet 19. august

Ranger emnet


NSXer

Anbefalte innlegg

19. august arrangerer vi et nytt Arctic Street Meet Nord Norge på P-plassen til Biltilsynet på Sortland (samme sted som i fjor). Avkjøringen ligger like ved Sortlandsbrua og vil bli godt skiltet.

Vi åpner portene kl. 1400 og har innsjekk frem til klokka 1530. Frist for stemmesedlene er satt til kl. 1600. Det er kun deltagere som får stemme og det er satt opp pokaler til de tre beste i klassene Fineste ICE, Fineste lakk/styling, Fineste motorrom og Fineste bil.

 

Det jobbes med å få et par firmaer til å komme og er det noen med gode kontakter eller eget firma som har lyst å lage stand, er dere hjertelig velkommen.

 

Det er mulig for klubbene å få samlet parkering og arrangement. Send meg en PM eller e-post til Jon-Are.Lunde@hih.no. Så langt har bare Club Honda avtale om egne plasser.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ønsker en oversikt på forventet antall biler fra de klubbenne som vil stå samlet: TSOGN, 200SX, VACN og flere som kommer. Ta gjerne med telt/stands og lag litt liv rundt egen klubb.

Sommertreff.no kommer og reklamerer litt for ACR helgen etter.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Øyrein. Vi vil savne deg på ASM neste lørdag.

 

Jon

:wave

 

Takk Jon-Are.. sikt varmer et myrehjerte :) skulle selvfølgelig stillt på alle treff jeg kunne, men for 1. gang kan jeg IKKE stille.. må nok sørover å tjene penger til min nye bil ;) så får vi se hva man har neste år på treff :)

 

Lykke til Folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jon-Are.. sikt varmer et myrehjerte :) skulle selvfølgelig stillt på alle treff jeg kunne, men for 1. gang kan jeg IKKE stille.. må nok sørover å tjene penger til min nye bil ;) så får vi se hva man har neste år på treff :)

 

Lykke til Folkens!!![/quote

 

O.T: kommer du til mo?

 

Må prøve å få det til.. banekjøring var så ekstremt morro at jeg skal gjøre alt for å få dratt.. 70 profilen er alt for bra enda, så den må slites ut litt :)

 

må nesten se om man har råd/tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

c.worth: Kan ikke du reklamere litt for oss på Andenes? Det har vært litt tynt oppmøte derfra på Street Meetene våre og jeg vet det går en del bra biler ute på øya. :):

Trenger også en kontaktperson for å henge opp plakater på de neste ASMene. Kan du ta oppgaven? Kun to ganger i året.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sef kan æ det :)ingen problem.. vi kjæm nu en gjæng fra ainnes nu på lørdagen,æ stille med landcruisern min med 22" +at æ sansynlig vis tar med mæ cosworthen min på henger ,skal prøve å få med mæ mykkje fålk..:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår