henning_dt85 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ja fikser du meg motor eller, henning ? :D tommyel: ja han fyren på værkste sa at dem alltid hadde hatt 1.6 D så ikke veit jeg :D men finnes det 1.5D automat, ja da er det det jeg vil ha :D er det noen som har deler til meg ? Nå har jeg desverre bare bensinslukere jeg da :D. Sjekk autodb eller bruktbildeler.com så finner du sikkert noe du liker ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 takker for svar, jeg har jo bare GTi'er så jeg skjønner hva du mener :P men du har ikke noe annet snaks ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8112422&sid=5a6SuAzkK938538&pos=1&tot=154 fant en motor her, 1.6 D Det lille snackset jeg har skal brukes på bilene jeg har desverre... Har 3 old-school einsere, 75, 78 og 80`modeller. Men du får nok med litt snacks på den 79`modellen og. I og med at det er en bil fra før 80 har den så baklykter, gammelt dash og de gamle nakkestøttene. er det en LD så har du krom i vinduspakninger og kromlister på sidene samt på bagasjeluka og krom i grillen om ikke det er fjernet. alt du trenger da er senk, felg, kromfangere og stil! MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tnx dude :D når det kommer til bilen så vil jeg ha det meste av krom nytt, da bilen sto litt for nært et brennende hus :/ så er jeg lakkerer også, så med tiden kommer det lakk på den og da passer det seg med litt bra krom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 glemte å si det men det er R.E.S.P.E.K.T. at du har en -75 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 takker, lakkerer du også ja, da har denne havnet i rette hender ;). Er opplært oppretter og lakkerer og det er bra og ha når man driver med noe så gammelt ;) Skal følge med på prosjektet ditt ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ja hadde jeg bare kunne noe annet enn lakkering så skulle jeg ikke sakt noe :P når det kommer til motor så er jeg meget blank :P men det er der bytte jobber kommer inn i bildet :D drar mest sannsynlig å henter bilen i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 da må du fikse bilder ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 når det gjelder bilder, er det noe som funker bedre enn photobucket ? jeg synes det tar et år å laste opp bildene der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 når det gjelder bilder, er det noe som funker bedre enn photobucket ? jeg synes det tar et år å laste opp bildene der... http://www.imageshack.us Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 tnx dude :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 da var bilen i hus :bump -79 VW Golf 1,5 diesel, og det jeg synes er best med hele bilen er at jeg bare er 2. eier på bilen :D synes det er helt rått :D skal skifte alt av filter, glødeplugger osv så motoren varer enda lenger. så må jeg ha en liten sjekk på bremsene og eventuellt fikse dem, så er bilen klar for skilt :D så nå er det bare å hyle ut vist noen har deler til meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gratulerer. Må få med bilder av skjønnheten da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 sorry men jeg glemte kameraet hjemme i går, men jeg var bare så sinnsykt gira :P skal ta det med meg bort nå så da blir det bilder i kveld :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 gleder meg allerede......:) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg