Gå til innhold

Trenger nødhjelp (oppland/hedmark)

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Jeg har mitt treff gående i helga (http://www.mjostreffet.com) og planen var å konkurrere i lyd.

Det er endel folk som har gjort mye for meg for å nå målet mitt men jeg har 2 problemer...

Grunnet hærverk på bilen forrige helg så har jeg ikke tid eller penger til å stille med både bil og anlegg på en måte... bilen bør fikses først pga knust vindu og div. interiør som skal byttes ut.

1: finish

Jeg har ikke hatt tid til å lage en fin løsning på diskantene... plastsparkel er det kjappeste løsning??

2: bagasjerommet.

Jeg har etter litt om og men fått tak i sub..det ble en Fusion 12" bandpasskasse... MEN den er for høy til at den passer inn så jeg må ha meg en lavere kasse eventuellt fjerne reservehjul og legge en plate der rett å slett (tjener 3-4cm i høyden på det)

Problemet da er at jeg har hverken en 12" kasse i rett størrelse ei heller ei plate. Så om noen har en 12" kasse (gjerne lukket) som de vil bytte mot en 110% strøken Fusion fabrikk bandpasskasse så si ifra!

HVIS det er noen i oppland eller hedmark som kan hjelpe meg litt med å anskaffe dette så vil jeg være veldig glad. Synes det er for jævlig at etter at jeg bygde opp igjen bilen nå i vår at den EN UKE før treffet mitt skal bli ramponert... Jeg reiser imorgen fra dombås (jobb) til Hamar for å hente nytt vindu +++ og så hjem til dokka for å begynne arbeidet,

Så om noen har tips til en RASK og grei løsning på "diskanthus" eventuellt vet om en grei kasse til en 12" eventuellt en plate som kan kappes til å passe som "gulv" i bagasjen på en Calibra så let me know asap.

Resten av anlegget består forøvrig av ett Morel Hybrid Ovation 6 frontsystem, Soundstream HR4 forsterker og en Pioneer 8600 spiller...

Og så er jeg i beita for dommere til bilstereokonkurransen min så om noen har tid lyst og mulighet for å dømme på lørdag (er en uoffisiell konkurranse) så ta kontakt. Du bør være flink til å lytte og erfaren med lyd. Penger kan jeg ikke betale på stående fot men det kan hende det vanker noen grunker etter at regnskapet for treffet er oppgjort :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt ufortjent at du som satser, organiserer og på egen hånd sørger for at ting skjer skal få en slik skur av uhell!

Si litt om hvilke mål kassa max kan ha for å gå inn bak så kan det jo hende noen har ett eller annet på lur :)

Hva diskanthus angår vil nok sparkel kanskje være den kjappeste løsningen. Ellers har kanskje Mr. Fleischer etpar kort i ermet...?

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at min løsning er påbegynt.. har allerede laget hull i deksler i dashbordet så føler for å fortsette der... men har aldri gjort noe slik så bare lurer på om jeg skal gi faen eller om det er en sjangs for å rekke det...kan legge inn bilder ikveld :)

Skal skru ikveld/inatt så skal fikse bilder da.

Bare det ser greit ut og holder i noen uker så skal jeg og Tony lage skikkelige greier senere.

Jalla: fikser mål ikveld når jeg kommer meg hjem til bilen.

Er trist men jeg føler meg alikevel heldig for det kunne gått verre... hadde dem vært ute etter det som lå inne i bilen så hadde jeg vært klar for å drepe der og da... har satset mye på bilen men det ligger faktisk enda større verdier inne der..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider