LoW RiDeR Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Denne er sikkert gammel, men den er jo helt sykt bra!! lo så jeg nesten datt av krakken da jeg leste den. TIL SALGS: BMW asyl-edition med turban og interkurder, alifelger, serberstyring, sotede hinduer, allahrm, og helt nytt muslimanlegg. selges til høyestbydende lollollollollollollollol Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Denne er sikkert gammel, men... Bingo:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 er det ikke!?: Selges til høystbedene? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Denne er sikkert gammel, men den er jo helt sykt bra!! Stemmer nok det,temmelig lei den nå:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Er du på Skjold eller? Blir det KFOR-tjeneste på deg når du dimmer? Var i Kosovo selv i for 2 år siden, og selv om landet var bombet tilbake til steinalderen kan jeg love deg det var mye fete biler der nede. (De fleste med tyske skilt vel og merke :rolleyes: ) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg