morten pettesen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Dritfete biler! Alle sammen! Falt veldig for minivanen :D Genialt proskjekt Minier er drit fete :) Men denne kommer til å bli stappet full av stereo og stylet. Legger ut bilder av en kompis sin. Min kommer til å bli helt lik.(ikke så mange styling valg på mini) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Lucas, også kjent som Prince of darkness eller Mørkets fyrste. Hehe...Fine katter du har. Jeg skrur litt på engelske biler sjøl. En til tider krevende hobby ;o) Her er mine to: Vi solgte nettop en 79- Land Rover med masse nye deler, tatt all rust, i deler men med pil råtten bakluke for 5 lapper. Alt i forstiliing og dempere rundt av nytt Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Fant enda flere Jaguarer på daten. :) Den hvite mersen bak er til salgs. Gått 218 ettellerannet hvis jeg husker rett. Skal vekk. Årsavgiften er bet og følger med 17". Pm meg Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg