Gå til innhold

Støken VW Golf GTI turbo 150 hk 98, 100 000 km, til salgs

Ranger emnet


John_gti16

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Legger hær inn linken til min bil som er til salgs på finn.no(bilen ligger også på autodb.no), 98 Golf GTI 20v Turbo 100 000km. Nylig vært inne til stor service med skift av register og vannpumpe. Selges med salgstest fra NAF der ingen feil var funnet. Ekstremt velholdt og strøken.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8020000&sid=4aTeRo9pc787765&pos=189&tot=420&page=8

 

Har desverre for tiden litt begrenset tillgang til internett. Dette kan medføre eventuelle sene svar. Så om du er interresert så er det bare å ringe meg. Tar gjerne imot kommentarer til annonsen.

 

MVH Jåhn (47415911)

Stå på... golf gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer fra svolvær denne??? hvem har eid den før eller kjøpte du den i svolvær ?

 

 

Vil tro at denne bilens første eier het Bård Åge Johnsen. Hans bror - Kåre Johnsen - jobbet som selger på Audi/VW i Svolvær (jobber nå på Toyota i Svolvær). Dersom det er denne bilen, så har den kun blitt kjøpt i Svorvær, og blitt kjørt i Tromsøområdet :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil til Jonas (som forresten er fettern min) Gikk visst ganske radig hjem skjønte jeg.. :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer fra svolvær denne??? hvem har eid den før eller kjøpte du den i svolvær ?

KJøpte den hos forhandler i harstad. Sorry dårlig med svar men har ikke hatt tilgang til nett før nå. Den er nå solgt til Finsnes. Han jonas ja=) En kar i narvik som hadde den før meg. Veldig nøye på vedlikehold(prata med han på msn). Men det stemmer at den er fra Svolvær.

Stå på... golf gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår