Alexander86 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Selger min golf mk1. Dette er en perfekt bruksbil til far, mor, bror, søster eller ungdommen i huset. Helt grei bil, som går greit. Litt smått overflate rust i lakk/dårlig i lakk, eller så å si rustfri! Byttet alt av tenningsdeler og filtere. Nytt batteri. Nye bremse skiver(brembo) og nye klosser(mintex)foran. følger med en cd spiller(ikke koblet opp enda) alu Vinterdekk m/pigg. alu Sommerdekk eu godkjent til jan 08 Følger med noe ekstra deler bl.a: ekstra frontfanger, stålfelger med dekk. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1188966 Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Denne ser veldig fin ut! :win Fint prosjekt for de som liker slikt :idea: Og har du ikke funnet rusthull har du ikke lett så bra tenker jeg :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Bumpelibump Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 njååå..gamle golfen min..og nei det er ikke NOEN rusthull på den bilen!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 :) Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 spoink Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 stemmer, ikke noe rusthull på denne bilen nei, ingen ting i innerskjermer, kanaler, gulv, hjulkasser, tanklokk, skjøten mellom bakskjerm og bakplate er hel ( og til og emd den plata som går mellom bakplate og reservehjulsbrønnen midt på). Utifra reg.nr så tror jeg denne har gått langt oppe i nord, der de ikke salter. Dette kan bli det perfekte prosjekt for deg som ikke er glad i sveising! Her sparer du mange tusen kroner og måneder i rustsveising om det skal bli et prosjekt. Også en bra bruksbil, men må innrømme at lakken ikke er pen ja, men god å kjøre og ganske sprek! EDIT! Setene har setetrekk, som skjuler et lekkert rødt interiør! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 stemmer, ikke noe rusthull på denne bilen nei, ingen ting i innerskjermer, kanaler, gulv, hjulkasser, tanklokk, skjøten mellom bakskjerm og bakplate er hel ( og til og emd den plata som går mellom bakplate og reservehjulsbrønnen midt på). Utifra reg.nr så tror jeg denne har gått langt oppe i nord, der de ikke salter. Dette kan bli det perfekte prosjekt for deg som ikke er glad i sveising! Her sparer du mange tusen kroner og måneder i rustsveising om det skal bli et prosjekt. Også en bra bruksbil, men må innrømme at lakken ikke er pen ja, men god å kjøre og ganske sprek! EDIT! Setene har setetrekk, som skjuler et lekkert rødt interiør! da stemte alt jeg sa til dere da..hihi.. så folkens..ute etter ett rustfritt objekt så er denne golfen en perle! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Man skal nå aldri være for sikker på det ikke fins kjeks da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jeg har lett meg grønn etter rust uten å finne noe! bare sjekk den lista over typiske rustskadesteder på energolf som står ovenfor, de områdene har jeg sjekket og fant ingenting! Glemte også å nevne at frontplata er rustfri, samt bulkfri. eneste bulken som finnes på denne bilen er på panseret. Er det utrolig at denne er rustfri, tja, har en som er like rustfri hjemme jeg ( 82`mod fra Vinstra). Hemligheten er vel usalta vinterføre på begge de bilene. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg