Burny Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Noen som har noen tips til hvordan jeg får ut rutene`? Har hatt av dørtrekk og løsna ruta, men fikk den ikke ut pga. listene rundt vinduet..(?) Må jeg av med disse eller fins det en annen måte? Er siderutene det er snakk om. Takker på forhånd:thanks Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Må vel av med listene? Har hørt dette før hvertfall, men kan jo være det finnes andre måter og:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Noen som har noen tips til hvordan jeg får ut rutene`? Har hatt av dørtrekk og løsna ruta, men fikk den ikke ut pga. listene rundt vinduet..(?) Må jeg av med disse eller fins det en annen måte? Er siderutene det er snakk om. Takker på forhånd:thanks Veit ikke helt jeg, men 240TIC på forumet her har tatt ut rutene et par turer før :) Kan kanskje sende PM til han å spørre ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 nei, du trenger ikke fjerne listene. Du løser bare dørtrekkene, så løfter du bare vinduene oppover. Bøyer dem mot sia, så du får dem ut. Var ihvertfall det jeg og 240tic gjorde. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 nei, du trenger ikke fjerne listene. Du løser bare dørtrekkene, så løfter du bare vinduene oppover. Bøyer dem mot sia, så du får dem ut. Var ihvertfall det jeg og 240tic gjorde. Har prøvd d, men ruta er jo stiv og bare faen, gadd ikke bruke makt heller hvis den kan skrekke.. Den sitter jo på en måte i et spor langs sidene.. Loddrett altså. Hmmm..Får vel prøve igjen da. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 du har skrudd løs skruene? hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 du har skrudd løs skruene? hehe Så klart:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har fått ut frontrutene, men bakrutene må jeg ha av lista rundt vindu. Hvordan får jeg av denne? Har dratt og sliti i den men den vil ikke.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 dytt ut ruta med list og alt på. dytt utover samtidig som du bruker noe som ikke er skapt til i lirke imellom med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 prøv å vri ruta ca 90` nede i døra. ta den så ut. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 prøv å vri ruta ca 90` nede i døra. ta den så ut. Har du prøvd dette? og funka det? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jeg sier bare en ting. :pics Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jeg sier bare en ting.:pics trenger ikke bilder da. de sier jo hva du skal gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har du prøvd dette? og funka det? Ja jeg jore det på den måten, måtte vri den fremre delen av ruta ned. hvis du skal legge solfilm så må du være forsiktig når du montere rutan inn så du ikke får ripa opp filmen. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg