fsl Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 USA-blinkers og Bosch tåkelys bestilt :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hva vet folk om montering av 740 frontleppe? Hvordan passer den? Er en hvit 740 på skroten nemlig :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Oppdatert litt første side... Oljefilterflytteren var det heller ikke plass til..så nå leter jeg etter oljekjøler fra 740 Turbo hvis det går? Men kan hvertfall starte den opp og flytte bilen uten oljekjøler så resten skal ordnes fort..håper bilen blir klar til påske. :) Skal få lagt ut bilder av bil, motorrom, eksos osv i morra :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 dette blir bra.. stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Fin bil dette! Stå på Men lurer på en ting Har en 240 med B230A motor. Passer B230FK motoren til de festene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ja, du bruker motorfester fra 240. :) Fikk forresten usa-blinklysene i dag og tåkelysene, så har nå satt i bluevision pærer og lagt skikkelige ledninger til dem nå.:blunk: skal koble opp ledningene til usa-blinklysene og skru dem fast i morra:magic: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Noen som har forslag til felger som ikke er så alt for dyr og 7.5x17" e.l? Har tenkt litt på Super DTM men vet ikke hvor jeg skal kjøpe dem fra...Gummihuset frakter vel ikke til Norge og har ikke mulighet for å hente i Sverige enda.. Vurderer nå å fjerne alt av lister og klistremerker nede på bilen og sparkle igjen så lakke...listene samler jo bare rust... Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hei du! Så på det bildet at du hadde satt lamda sonden på undersiden av downpipen. Det må du gjøre om! For lamda sonden kan IKKE stå på undersiden. Hvorfor?: Jo, fordi det er et veldig sensitivt instrument. Den tåler ikke fuktighet. Og fuktigheten danner seg i bunnen på eksosen. Så om du har lamdaen der du har satt den nå, så vil du få fuktighet i den, og den vil da ikke måle rett eller vare noe særlig lenge! Hvor?: Lamdaen må stå mellom klokken 12 og klokken 2 på downpipen. Altså, rett opp eller litt til venstre (om du sitter inne i bilen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Lambda stod jo på undersiden på den originale downpipen..derfor det ble gjort slik... Men skal se om ikke det må ordnes da. :( Takk for at du sier ifra. Har ikke så jævlig lyst til å ta av downpipe igjen:knock: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Polly understreket for meg at det var visst veldig viktig at den stod på oppsiden av eksosen. Det er jo en forhåndsregel å ta. Sto den under på 940 downpipen altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Sto den under på 940 downpipen altså? Det stemmer. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Nå er bensin helt ferdig kobla opp (masse rørkoblinger, slanger og styr...) og oljefilter/kjøler lagt opp. Filterflytter på blokka med slange til filteradapter med sandwich og filter, oljekjøler montert i front forran ved siden av intercooler :) Luftfilter er også montert, kappa originale slangen og vridde den 45 grader og hadde metallrør imellom og lima med sikaflex, nå står filteret på skrå i motorrommet rett mot lykta :) Ledningsmatta er lagt ut og inn i dashbordet, og kontakter er koblet på... Begynner å bli lite igjen nå. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Blir bra dette :D Mangler bare runde lykter, grill, skjerme og sånt fra en 75mod :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Nei skal ikke ha det på denne da...det blir for teit. ;) Kommer med bilder i morgen. Skal muligens montere på USA-blinkers i morra og. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hvor blir det av alle bildene egentlig? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg