Sæther Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hey hvet ikke om jeg la denne riktigt men hey jeg prøver her Min clutch begynner og bli litt sliten, Når jeg tenkte på og bytte den, tenkte jeg til noe litt vassere som tåler litt juling en Sport clutch av noe slag. Bytter clutchen når jeg bytter Motoren. men drit i det, Er litt ute etter litt informasjon anngående sinter clutch eller noe form for sportclutch. -Pris? -Hvor finner jeg dette?gjerne noen sider. eller noe slikt? -Noe som helt spesefik clutch jeg må ha eller er det universal så lenge den passer i kassa? -Bilen er en Opel Omega V6 seff med manuell kasse Takker for svar!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 skjekk med kollevold rally import, har forsterka clutcher og sinter-clutcher... http://www.kollevold.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har sendt en e-mail til dem nå skal se om jeg får noe svar ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 jeg har en sinter clutch som passer på r25 kassen til opel om du er intrisert. men den er veldi sint. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 du har pm. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har sendt en e-mail til dem nå skal se om jeg får noe svar ;) trur det bare er å ringe å høre altsåå..... eneste e-mail dem svarer på er vell bestillinger trur jeg, for det er gaaaanske travelt der oppe...husker jeg jobbet der, og det gikk vell ikke mer en 3 sekunder fra man legger på telefonen til det ringer en ny en..så der er det joggu meg travelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ok prøver ghandi først. hvis det skjærer seg så ringer jeg til kolldevold. trenger ny clutch nå!" :) hehe begynner og bli veldig skrall den jeg har nå :) hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ok prøver ghandi først. hvis det skjærer seg så ringer jeg til kolldevold. trenger ny clutch nå!" :) hehe begynner og bli veldig skrall den jeg har nå :) hehe jaa det er vell lurt..hør med han på pm og få et nummer å ringe da.....hvis ikke, så har kollevold noen ordentlig gromme noen....men jeg veit ikke ass, men kanskje d ikke er så lurt med kvass-sinter hvis du bruker bilen på gata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 noen som vet åssen girkasse det sitter i x16xe motoren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 noen som vet åssen girkasse det sitter i x16xe motoren ? F15 tenker jeg Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg har en getrag r28 kasse i min bil vil en r25 clutch passe på denne? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg vasa litt når jeg skrev inn at jeg hadde en r25 clutch. den er jo til 2.0l. men jeg har en r28 clutch. der gearkassen passer på 3.0l omegaEVO500 du har PM. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg