Jonaldo Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Eu-ok for ca et år siden. Ikke noe seriøs rust. Litt småtteri er det jo på gamle Volvoer som ikke er kostet på skyhøye summer, men den ser veldig pen ut og er bra teknisk. Fikk ikke tatt bilder av motorrom og bagasje i går, men skal se hva jeg får til i løpet av dagen. Skal på Rudskogen i kveld!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 til dere som mener at prisen er høy : prøv finn noe i samme klasse til en lavere sum....det er ikke mulig, ikke i norge.. så en 242tic, i så si samme stand, rett over grensa, døm skulle ha 35000,- svenske..så det er absolutt ingen upris.. prisen er akkurat der den bør være.. :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Bilen fortsatt til salgs eller.. hva ligger budet på nå? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Siste bud er på 34,000,- men han hadde ikke penger før ut i neste uke. Skal prøve å bli kvitt den i løpet av uka mens dama er på ferie.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 får peng om to uker jeg :rolleyes: hehe Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Har et par stykker som er veldig interessert, men det er bare å ta turen og kikke..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Makan til lettsolgt bil har jeg aldri vært borti! Etter at den kom i MotorBørsen forrige uke har ikke telefonen stått stille..... Folk fra hele landet har ringt og mange ville ha den usett. Budene haglet inn og kom kjapt over 40,000,-! Jeg har nå bestemt meg for å bytte den mot en Golf II GTI 16v som jeg håper blir min i løpet av uka. Venter bare på at NAF-testen skal bli tatt nå på torsdag. Kommer til å savne raggarbilen min, men VW står jo mitt hjerte nærmest.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 var i lierbyen i dag o så tilfeldigvis denne 242èn, er en ganske feit bil men det er synd den har noen skjønnhetsfeil. bilen har jo BRA med rust Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Den rusta som er på den er helt overfladisk...... Gjort litt dårlig grunnarbeid før lakkering vil jeg tro. Regner med å levere den i morgen. Blir litt trist, for det er en nydelig bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg