andeey Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Heisann! Lurer fælt på hva utstyrspakke det er på a3'n min, og om den er originalsenket. Er det noen som har høyden over bakken på en original a3 eller en ambition? En ting til; ser det stygt ut med 20mm original-senk og 17-18 tomms felger? Takk for alle svar happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hei, jeg har ambition som skal være "sportspakken" (korsfest meg om jeg tar feil). Den skal visst være 20mm lavere enn orginalt og ha sportsseter/skinnratt/skinngirkule. Jeg har 19 toms på min, og jeg synes det ser gull ut. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeey Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ok, takk for svar! jeg har ikke skinnratt eller girkule i skinn, men bilen føles rimelig lav og fast i fisken. Er bruktimportert, kanskje de har andre utstyrspakker i Germany? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Der har du et bilde. Jeg aner ikke hva pakke du har. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg