cyanide Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Så hvis jeg ikke har feit motor, så kan jeg ikke ha feite bremser? Joda, kan kjøpe motorn, hvis DU gidder å bygge om bilen til innsprøytning.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 E vel ikke så mye stress da? Bytt litt bensintanke osv.. Du skal få hele motoren, med hele ledningsnettet.. Hele bakakslingen, hele frontakslingen ( ;) ) og bremsene osv For 10000 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 bare å sett i gang å mekk du :P eneste du har på bilen din som jeg kunne tenkt meg er den knappen på varmeapparatet som man regulerer varm og kald luft med... Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Jonte E vel ikke så mye stress da? Bytt litt bensintanke osv.. Du skal få hele motoren, med hele ledningsnettet.. Hele bakakslingen, hele frontakslingen ( ;) ) og bremsene osv For 10000 10000? for en 16v?.. cyanide: kan skaffe deg G60 motor med lader og driverk, bremser og ledningsnett. En hel bil.. alt står på.. bare at ramma på bilen er skjeiv... Bilen har 240 hk... trenger bare en overhalling på g ladern.. 9000 kr ca.. Bilen står i østfold da Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 hadde vært kult da.. :) men det er jo 1.6 som ruler gata vettu :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by AXi0N 10000? for en 16v?.. Motoren er gådd 30000 etter nyoverhaling. Har kvitteringer på 18000kroner osv. Så det er en bra motor. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Har fådd helt sota baklys nå.. Donert av kimoajajaj! Takk :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 NP Cyanide, bare hyggelig å være hyggelig med andre golfere ;) Forresten, naboen var vist på truck stoppen i det dere forlot den, var vist noe gummi som gikk der eller? ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 hehe :D tja, ble en liten takeoff der.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 kul bil! :) men skulle gjort no mer bodywork før lakking da..fjerna merker bakpå og fjerna viskeren på bakluka og litt sånn småttri..men ellers ser den jo flott ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ja, skulle egentli det da.. men, er ikkeno flink å sveise. og alt jeg hadde av rette-utstyr var en hammer :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Lurte på.. Blir det mye stress å koble lys i alle 3 baklysa..? Altså, hele nederste rada på lykta.. Også fixe dobbeltråd-pære ytterst der bremselysa er til vanli. Må vel ha bremselys også :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Fikk mye lyst til og kaste meg i garasjen og lakke jeg nå! Hørtes jo så lett jo jeg hart jo til og med lakka med sprayboks jeg =) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 kult med lys i hele raden syns jeg :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Starky Fikk mye lyst til og kaste meg i garasjen og lakke jeg nå! Hørtes jo så lett jo jeg hart jo til og med lakka med sprayboks jeg =) Tja, er bare å prøve :) Jeg ble jo et par erfaringer rikere. Så hvis jeg finner på å gjøre dette på en annen bil eller styling, så vet jeg hvordan jeg får d bedre osv.. Artig var det vaffal! :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg