cyanide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 m-hm .. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Du skulle slengt på gti bremser når du holdt på ( ventilerte) passer rett på - skifter bare skiver og klosser til GTI ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Sonick Du skulle slengt på gti bremser når du holdt på ( ventilerte) passer rett på - skifter bare skiver og klosser til GTI ... oh.. det skulle jeg ha visst litt før da.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Har bremse æ! :) 280mm med borra og slissa skive ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Jonte Har bremse æ! :) 280mm med borra og slissa skive ;) borra og slissa SPIS klossa.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 klosser, skiver og dekk er forbruksvare. skal brukes ned innimellom Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 seff! :) men, gidder ikke bruke opp klossa dobbelt så fort da.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 pssj da. kjører med slissa brembo skiver og orginal klosser jeg.. sliter litt med fading.. mistenker klossa.. men uansett.. et sett med finfine klosser koster meg 500 kr kanskje.. så o jeg må bytte en gang eller to i året.. DET tar jeg meg råd til..ehhe :) baneracingstil 4 æva ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by cyanide borra og slissa SPIS klossa.. Må ikke bremse så ofte da veit du ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 får man no mer effekt med borra og slissa skiver da..? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 ja slissene fjerner jo glasering på klossene, så belegget holder seg optimalt. Borring kjøler, så du ikke mister bremseeffekt ved overoppheting like lett Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 såpass.. var jeg ikke klar over :) kanskje jeg må drefse på slissa skiver da. så de hadde på autospar.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Slissenes funksjon lærte jeg i forrige uke:eek: :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 hehe :) man lærer så lenge man lever! det ser jo ganske p0rr ut med sånne skiver også da :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by cyanide hehe :) man lærer så lenge man lever! det ser jo ganske p0rr ut med sånne skiver også da :D Mye som kan se porr ut.. Men, ekke nå vits! :) Skal du ha feite bremse, så må du jo ha feit motor også! ;) Kjøpe min? Den går nok til bodø trur æ.. Men, om du vil ha så? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg