Gå til innhold

Var på street legal dragrace i dag. (bilder og videoer)

Ranger emnet


afen

Anbefalte innlegg

Bildene: http://lithium.merseine.nu/gallery/streetlegal

 

De kjørte etter bracket-metoden, noe jeg mener suger. Dragracing er om å komme først fram, ikke å komme så nærme tiden sin som mulig.

 

Var et par morsomme biler der, bla. en ur-quattro med over 500 hester (klikk)

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm.. Hvor var dette?

 

Trodde jeg hadde merket meg når alle rattlåsdagene var jeg...

 

Edit: Når jeg begynner å se på bildene ser jeg jo at det slett ikke var fra "i dag". Må jo være fra lørdag 5. Juli, og det er jo over 3 uker siden...

 

Men fint at det kommer bilder og snutter!

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost: Du var da der du? :) (Værnes)

 

Afen: Det var to klasser; bracket og heads up. Bare å melde seg på der man vil. (men det er jo lite poeng i å kjøre i heads up om man ikke har en bil som går ned mot klasseindex)

 

Ellers så lurer jeg litt på den 'RS4'-en -- er det den 1.9TDi-en? Jeg så aldri nøyere på den.

 

I alle fall konkluderer jeg gjerne med at Hell Cruisers arrangerte et meget bra stevne på den militære delen av flyplassen på Værnes. Håper at dette er noe vi får se ofte i framtiden!

 

'Plutselig' er det tre bra 201-meter-baner i Sør-Trøndelag - når får vi se den første 402-meteren? :)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Edit: Når jeg begynner å se på bildene ser jeg jo at det slett ikke var fra "i dag". Må jo være fra lørdag 5. Juli, og det er jo over 3 uker siden...

 

Men fint at det kommer bilder og snutter!

 

Min feil. Skulle si at det var den 5., men siden jeg ikke har sovet på evigheter så...

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by afen

Den "rs4"-en er en a4 1.8. Berg Auto har den faktisk på siden sin, klikk. Skulle gjerne ha vippa av et rs4-merke ;)

 

Ja hvor harry går det ann å få det... Bilen har riktignok komplett RS4 styling, men å klistre på RS4 merker er vell å gå LITT langt. Tror foresten bilen er solgt nå... men man kan jo lure på hvem som betaler nærmere 400.000 for en 99 modell A4

166_6670_IMG.sized.jpg:rolleyes:

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår