jannis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 da hadde det skjedd da... audi`n var stjålet, parkeringshuset på gardermoen, mens jeg var på jobb, er det mulig?? faen så irriterendes Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Faen, døve greier. Er det ikke overvåkning i parkeringshuset der a? Glad jeg kjører gamle vrak jeg ass. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er bare overvåket på inn og utkjøring, men de fant bilen i natt, så og si like hel, bare tenningslåser osv som var ødelagt Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er bare overvåket på inn og utkjøring, men de fant bilen i natt, så og si like hel, bare tenningslåser osv som var ødelagt Faen at ikke noe kan få stå i fred! kapp fingra av dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tears Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Akkurat der ble min første bil, en Golf GTI stjålet for endel år siden da jeg jobbet på Gardermoen. :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 faen i helvette!!! han hora har rast motoren min mens han hadde den, forbanna dritt mann ass, som tok den, fikk sikkert 14 dager fengsel og klapp på skulderen! skulle dengt morra hans! Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 åssen i alle dager har han klart å rast motoren? skal vel ganske så mye til? Bra bilen ble funnet da hvertfall! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 åssen i alle dager har han klart å rast motoren? skal vel ganske så mye til?Bra bilen ble funnet da hvertfall! Skal vel ikke så mye til? Holde full gass på kald motor en stund, tappe av motoroljen er jo to måter. Rase girkassa, gire uten å tråkke inn clutchen, full gass med sluring på clutch for å brenne den, etc.... :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Skal vel ikke så mye til?Holde full gass på kald motor en stund, tappe av motoroljen er jo to måter. Rase girkassa, gire uten å tråkke inn clutchen, full gass med sluring på clutch for å brenne den, etc.... :iconsm vel hvis en tyv begynner å gire uten å clutche, tappe av motorolja, holde fullgass på kald motor osv..så begynner det virkelig å bli personlig, da er det ikke tyveriet i seg selv som er i fokus lengre! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Uansett hva han har gjort og ikke er han en idiot som fortjener deng! Hvordan fant du bilen btw? Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Er jo heller ikke værre en å kjøre i 100 som grensa er der oppe på 1 gear da. Raser en motor ganske fort hvis du ligger på rødmerkinga + over ett par km Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 europark svina fant bilen senere på kvelden, han blei tatt han jule nissen som tok den, sitter visst inne, fikk vel 14 dager straff han, så får han ikke erstatnings krav, fordi han var for fattig, jeg driter vel i om han er blakk eller ei, vil ha penger jeg, driter i om han bor i pappeske bak strømmen senter eller noe, da får han selge seg eller noe! her stjeler han bilen min, så får han 1 mnd, eller noe på gratis hotel, også kjent som fengsel, sikkert åpen soning med hull i gjerdene og meldeplikt en gang i året eller noe, skulle laga kleshengere av ballene hans Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Da en av bilene mine ble stjålet i fjor ble tyven også etterhvert tatt. Jeg fikk etter en stund et brev om at saken var henlagt. Dette fordi tyven hadde gjort så mye annet faenskap at et tyveri fra eller til ikke spilte noe rolle for straffen. Heia Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ja dette er norge, det eneste landet i verden, du blir belønnet for å gjøre forbrytelser, desto flere du gjør, desto mildere straff får du. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Da en av bilene mine ble stjålet i fjor ble tyven også etterhvert tatt. Jeg fikk etter en stund et brev om at saken var henlagt. Dette fordi tyven hadde gjort så mye annet faenskap at et tyveri fra eller til ikke spilte noe rolle for straffen. Heia Norge! Enda verre, bilen til svogeren min ble stjålet, de fant bilen kjørende rundt på jessheim på falske skilter. han som kjørte ville ikke forklare seg til politiet = saken henlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg