vidder Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Fikk melding fra en kollega nå nettopp, han var på vei forbi våvatnet i Orkanger der han oppdaget en Blå Subaru Impreza WRX som lå på taket. Noen som har vært litt hard på gassen..? :eek: Er vel ikke så mange WRX-er i området.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Politiet i Trondheim har en mørkeblå Subaru WRX, lik den som ligger på min nettside under "other newspictures", får håpe ingen ble alvorlig skadd da uansett. Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nylagt asfalt på våvatne eller hva det heter, er sykt mange biler som har kjørt tell helvete der i det siste Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Så du om det sto noe på panseret på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den lå vel på taket så det spørrs :D Håper det gikk bra med de innvolverte da, Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nå var jeg ikke der selv, men forstod det sånn at det gikk vel bra med alle innvolverte, sannsynligvis minus bilen da. Vet ikke om det stod noe på panseret, men det var en blå bil med gullfelger. Var visstnok to ungdommer som satt i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Politiet i Trondheim har en mørkeblå Subaru WRX, lik den som ligger på min nettside under "other newspictures", får håpe ingen ble alvorlig skadd da uansett. Politiet i Trondheim har aldri hatt en mørkeblå WRX.. Men en sølv WRX har de hatt. De har derimot en Sort Impreza GX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Fikk melding fra en kollega nå nettopp, han var på vei forbi våvatnet i Orkanger der han oppdaget en Blå Subaru Impreza WRX som lå på taket. Noen som har vært litt hard på gassen..? :eek: Er vel ikke så mange WRX-er i området.. Det var en WRX da ?? ikke en GT ?? bare spørr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 De har derimot en Sort Impreza GX Eller mørk blå? Mulig jeg er fargeblind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Eller mørk blå? Mulig jeg er fargeblind... Nja , den er sort, men det er metalic som er i blått. så den kan kanskje se litt mørkblå ut Det er iallefall en 2,0 GX 125 Hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg