Frakk2000 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ja, jeg er dønn klar for sorte felger med polert kant ja :) Håper jeg kan finne noen billige som jeg kan pusse opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Aj aj. Har ikke vært mye oppdateringer i det siste. Men fikk gjort bittelitt i dag. Da jeg slang på viftereim fra biltema sist, merka jeg at selve tennene på den braketten som holder dynamoen var helt spist opp. Bestilte ny brakett, ny viftereim og en ny slange fra motoren og inn på innsuget. (Er usikker på hva den gjør, men den var sprekt, og det lukta bais). Tok ikke så lang tid å få montert, og nå slipper jeg de elke slapp-viftereim lydene. Etter et litt dårlig prosjekt med å fjerne bensinlukta, så har jeg bestemt meg for å sette den inn til et verksted. Kommer på rundt 800kr. Det kan jeg leve med. Så blir det en del lakkering og kos når det blir fint vær igjen, og kanskje litt sladding hvis det drysser ned litt snø snart. Noen som vet hvor jeg kan få tak i løsgjenger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Morsomt prosjekt :) Håper du får den så strøken som du vil :) Men visst du noen gang skulle bytte motor, sleng inn en M50 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 *drømme* Ja, har veldig lyst på en sekser. Hadde en 320 e30 i sin tid. Den endte sine dager ei en lyktestolpe. Så det blir nok 4er ei stund til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Skal flytte og sånt kos, så i den forbindelse skal prosjektbilen selges: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9897927 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Solgt alt? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg