Strandstuen Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har kjøpt meg en ascona b 79mod nå, sitter en 2.2 i den. lurer derfor på hvilke bensin tank dere bruker på disse. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 bruker i-tank fra manta med insprøytning, men egentlig er det jo bare å lage en ekstra stuss i tanken som er der fra før av. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 på den ene asconaen min er det bare satt på et t-stykke på orginal bensintank.(bare ett hål ut fra tanken) Det funker fint Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ta ut tanken,fyll den med vann, so båre du ut eit hål på undersiden og sveiser på en større nippel for bensinuttak, den nippelen som allerede er der fra før bruker du som retur Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ok takker for svar. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 eller så lager du en catch tank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Lurer oxo på hvor man kan få tak i karosseri deler. er ikke så mye veng har. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 blomdals opelhøgg forektsempel....han selle brukte dele so har an i tilleg nye uorginale skjerma og div. på lager, ellers så kan du gå på bilverksted, de kan skaffe det meste av karoserideler fortsatt, frontplate,bakplate,kanaler,hjulbuer,skjermer osv. dette er foresten litt avhengig av hvilken levrandør verkstedet har. Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Ok. da får jeg sjekke litt. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hvis du tør og sveise i en bensin tank så kan du kjøpe min gamle..trur jeg..hvis sviger ikke skal ha den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 vi klarte nemmlig å bore ett hull i den når jeg sku ha inn øyebolter til beltene.. boret ganske feil så traff tanken helt øverst, der er det et 8mm høl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fikk sveisa på en tapp igår, dumt jeg ikke viste om tanken din litt før, menmen. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Fikk sveisa på en tapp igår, dumt jeg ikke viste om tanken din litt før, menmen. den tanken havner nok i en av bilcrossbila bare vi finner en som er gal nok til å sveise den..haha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 den tanken havner nok i en av bilcrossbila bare vi finner en som er gal nok til å sveise den..haha... Er ikke farlig å sveise i en bensintank så lenge den er helt tom.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Lurer på noe mer jeg.. I min ascona b har det vært en 1,3 og en 2,0 motor før. men nå har jeg satt inn 2.2i og da lurer jeg på om det er noen som har tegning eller en god forklaring på å koble opp dette. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg