Oleee Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hva av frontsett har dere i trallene deres? Noe dere vil anbefale? Noe jeg må styre bort ifra? Er usikker på hvor mye det skal brukes, men det tar jeg ettersom når dere poster.. Så, anyone? Noen som er fornøyde med noen frontsett de har hørt i en annen bil enn Golf for eks - hiv muse-pila på "reply" knappen og klikk på den! :iconsm :) Muligens litt feil(?) forum å poste det i, men men.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Alt høres bedre ut en de originale papphøytalerene! Du vil bli happy selv med et billigsett tror jeg. Men såklart, jo dyrere jo bedre - og jo høyere kan du spille. Men kommer jo helt an på hvilke krav du stiller til lyden da:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Så sant så sant.. Krav: Spiller jevnt bra, men samtidig litt høyt - behagelig varmt! :) Men ikke så super-nøøyaktig på detaljer osv...det er vel der prisene begynner å stige? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Vil nesten anbefale deg og opprette samme tråd under bilsterio emne på forumet her. Utrolig mye flinke folk der, fått noe hjelp der. Er tilogmed forhandlere som sitter på nett der, og finner det som er best. Gir deg tilbud osv. :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Så får man vel rabatter på div bilstereoforretninger som VACN medlem? Hvis du er det da... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Han er vel VACN-medlem, ja. Men ikke gå for noe billiggreier. Bruk heller noen hundrelapper mer og få noe som er litt bedre. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Greit nok å bruke noen hundrelapper mer og få noe som er litt bedre, men ikke bruk noen hundrelapper mer for å få noe du TROR er bedre. Sony er samma kina-mekk som alt annet, med et merke som egentlig burde ha dødd ut for lenge siden, og en prislapp som ikke passer helt inn. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 heey, ikke diss sony. Jeg er stor fornøyd. Har både forsterker og bakhøytalere. Men husk at lyden foran er veldig viktig :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg har et Macrom frontsett, kjøpte det vel i 2001 eller 02. Kjempefornøyd, har bare flytta det videre når biler blir solgt. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg