pantu Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er på jakt etter nye felger til manta'n, og vurderer disse i 15": Hva tycks? Hadde det tatt seg ut? Egentlig vile jeg hatt noe med svart senter, men falt litt for disse. Siter Opel Manta SR '76 Nissan King Cab '86 Audi A6 Avant 1.8T '00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 synes ikke de er noe særlig utifra bildet i allefall. hender jo ofte at ting ser bedre ut med dekk og montert på bil. likte ikke eikene! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 trukke de felgene der passer akkurat...med mindre du har gjort noe med forstillig og bakaksel daa..hehehe...eller finnes de i 4*100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 syntes dette er noe av det feteste :thumb om ikke; FETEST:hello: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantu Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fin bil ja..! Hva slags felger er det på den? Felgene på bildet blir ikke produsert lenger visst, så om de også var i 4x100 hadde det ikke hjulpet meg..! Nei, har ikke gjort om til 5-bolta akkurat;) Siter Opel Manta SR '76 Nissan King Cab '86 Audi A6 Avant 1.8T '00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242tic Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Får bygge om til volvo. har disse til salgs: http://www.home.no/jedi-pimp/volvo/volvo%20004.jpg bakfelg 10,5*15" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantu Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Se der ja.. det likna litt på de som har stått på mantan tidligere. Noe hjemmesmidd. RCM var det vel. Skikkelig feite greier, men disse får nok heller gå videre til en ny lykkelig volvo-eier. Blir litt drøyt å bygge om. hehe Siter Opel Manta SR '76 Nissan King Cab '86 Audi A6 Avant 1.8T '00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fin bil ja..! Hva slags felger er det på den?Felgene på bildet blir ikke produsert lenger visst, så om de også var i 4x100 hadde det ikke hjulpet meg..! Nei, har ikke gjort om til 5-bolta akkurat;) Brock B1 8,5x17"..Har lakka senteret på felgene sort.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Får bygge om til volvo. har disse til salgs: http://www.home.no/jedi-pimp/volvo/volvo%20004.jpg bakfelg 10,5*15" Fortsatt til salgs? Passer de en original 240 uten ekstra bredding? Send svar på PM hvis du gidder. Ellers, Brock B1 passa veldig godt til Manta'n! Tror jeg hadde vurdert dem sterkt. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 S1 e så sinnsykt strøkent på ALLE! gamel opla none so ever.. Dem e nu vertfall kraftig overklasse forhold til brock b1 som alle har, men forstår jo at mange kjøpe brock når man får dem til sikkert halve prisen forhold til Azev S1 som dem hete?.. Svart senter blir bare ikke pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Svart senter er jo mote på felgfronten nå for tiden. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyberman Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bilen min jo! jeg som har din manta nå hamansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg