Gå til innhold

Forsterker til Pioneer TS-W121SPL element

Ranger emnet


Glennca

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Er det noen som har noe forslag til hva slags forsterker man bør ha til dette elementet? Jeg har overhodet ingen peiling, så det ville vært flott med innspill... Datablad kan man finne her

 

Hvis noen har en ekstra forsterker liggende som kan drive det elementet sånn nogenlunde og vil selge det til en litt pen pris er jeg selvfølgelig villig til å lytte ;-)

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på denne monoblokken fra soundstream! Den er nok ikke nok til å dra ut maks av elementet ditt, men så koster den også bare halvparten eller en tredjedel av en forsterker som vil gjøre det da.

 

Og missforså ikke, denne monoblokken er et råskinn den altså..

 

Skulle du ha mer penger å bruke kan du jo ta en titt på denne forsterkern fra Earthquake. Den sparker godt, og er nok mer egnet for å dra ut elementet helt.

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil heller anbefale den ifra earthquake ja, hvis du har penger til det. 1000 gode watt er passe til å drive det elementet fult ut, uten å drepe det så alt for fort hvis du er forsiktig med å kjøre forsterkeren i klipping.

edit: har prøvd elementet på en 450W forsterker også, og det spilte ganske bra det også. så om du ikke er ute etter å drive det helt ut, gan du jo gå for billigere forsterkere selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger er vel det som begrenser meg mest... Og klart at det hadde vært utrolig fett å bruke elementet for alt det er verdt, men jeg tror ikke jeg har råd til det nå... Dessuten vil det stå litt i kontrast til resten av anlegget :-P Prøver å finne et slags øvre pristak, men det er ikke så lett å bestemme seg... Tror kanskje jeg går for 3-4.000...

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Power Acoustik OV2-1600... http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=2_36&products_id=153

...som jeg driver 2 stk TSw121SPL. Selvfølgelig ikke det beste du får, men klarer faktisk å drive de meget bra. Prisen er jo ikke den høyeste heller, og det er jo som de sier, du får det du betaler for...

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår