Gå til innhold

Nissan 300Zx 1986

Ranger emnet


NOR_ken

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg er ikke sikker på hvor jeg skal starte men. mamma har en 300zx 1986mod. den er 99% rust fri. men det er noen få feil med det. motoren lekker litt , liten bulk på venstre front. å en liten ruglete glassfiber plate på høyere frontbumper. motoren går ok , litt små fusking på tomgang ellers ok. en go del slite skader på seter, kjermer osv på karosseriet. har hatt litt problemer med kjøre computeren , som hører til alt det digitale utstyre som . digital , speedometer , rpm . bensin måler , vann , oil , ++ .. men tror det virker ok nå... det sitter en gamme kasett spiller.med air condision på. i samme rack huse.

jeg har lyst på denne bilen fra mamma , men hun sier det bare er dumt å kjøpe den , siden jeg må importere deler osv.. kommer også til å få prblemer med å sette inn cd spiller siden det ikke er egen plass til cd,dvd,kasett spiller. på et sted. + det er luitt små fiks.

det jeg lure på er, hvor kan man få deler til denne bilen?

er det vanskelig å sette inn cd spiller ( anlegg ) i denne bilen? siden kjøre computeren snakker på høytallerene . ( low fuel , too fast . ++ ?

 

++?

 

 

en link til bilen her -

 

http://www.metacafe.com/watch/199413/nissan_300zx/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vell bare mamma som ikke vill la meg kjøre denne bilen som første bil , så litt på den i dag , det er en 1984mod , med 311hk , det er litt overflate rust .. under hjulbuene , ting som lister , seter , kanter osv ..er litt slitte , ( gammel bil ) det er en liten bulk i høyere front fender, osv ....

 

skal skaffe bilder , men kameraten min er sååå treg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo litt klassiker feeling med denne bilen da...

Vet ikke hvor handy du er når det gjelder å fikse ting på egenhånd, men den har jo klart potensiale..

 

 

hehe dette er min første bil. å mitt første prosjekt. trenger den hjelpen jeg kan få. men starter ikke enda.hehe venter på lønning hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke dem hadde mer en rundt 280 hk jeg... men fet bil.. En god grunn til at ho ikke vil du skal ha den som førstebil, er at ho ikke har lyst til å gå i begravelse i nærmeste fremtid.. Man tror man har kontroll,men omtrent ingen med fersk lapp har det..

Har vært gjennom det samme selv, og er ekkelt å tenke tilbake på de bilene jeg nesten handla osv....Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke dem hadde mer en rundt 280 hk jeg... men fet bil.. En god grunn til at ho ikke vil du skal ha den som førstebil, er at ho ikke har lyst til å gå i begravelse i nærmeste fremtid.. Man tror man har kontroll,men omtrent ingen med fersk lapp har det..

Har vært gjennom det samme selv, og er ekkelt å tenke tilbake på de bilene jeg nesten handla osv....Bare et tips :)

 

 

jeg er ikke den som rå kjører. det frister sikkert .men har alderig gjort det..hadde moped som gjikkk i 120kt.. men kjørte ikke i det ..holder farts grensa...men litt acc på starten gjør ikke noe. mamma vet det..men hu kommer med dette att det ikke er lett å skaffe delere ...hehehe (( sorry att jeg ikke har bilder enda ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår