sprett1 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kjøpte meg sierra 2i cl uka før jeg fikk lappen og har ikke nagret på det. Men i det siste har det kommet to tikkelyder. Den ene er der i de tre første sekundene etter at bilen er startet opp. Den andre er der hele tiden. Noen som vet hva det kan være? Ventiltikking? Jeg aner ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ventiltikking muligens ja. Prøv å lokaliser lyden mens motoren er igang Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Heisann. Slenger meg på her. Kjøpte en Sierra 2.0i CLX for et par måneder siden, og har også lagt merke til en intens tikking 2-3 sekunder etter at bilen starter. Dette kommer og går, og var som sagt ikke lenge, så det er ganske vanskelig å lokalisere hvor tikkingen kommer fra. Noen som vet? Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det at den tikker rett etter oppstart er vel at det ikke har nådd å blidd skikkelig smurt inni motoren.. å stort sett alle sierraer tikker litt! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har hørt at andre sierraer også tikker ja, men min tikket ikke så mye da jeg kjøpte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 skift olje, bruka som regel å hjelpe Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoRoLlA16 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har hørt at andre sierraer også tikker ja, men min tikket ikke så mye da jeg kjøpte den skift olje og sett på trimkam.. d er kammen somregel på sierra som tikker.. sett på kvassere kam.. kan kjøpes i england.. har dessverre ingen link:( prøv d.. importering fra england er d billigste selv me frakt;) lukke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 den burton sjappa har mye i england! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 http://www.burtonpower.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 http://www.burtonpower.com der var den ja:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ok da prøver jeg først å bytte olje så får vi se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg