ryzte Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Skal bygge om bagasjerommet og trenger litt veiledning, angående rekkefølge på ting osv. Har aldri gjort dette før, men er ikke redd for å prøve. Er denna fremgangsmåten noenlunde riktig? *Fjerne alt *Dempeplater *Kutte til mdf plater til basskassene Åssen skal jeg feste basskassa?? Jeg forstår ikke åssen jeg skal få festa noenting. Det kan jo ikke bare være løst. Tenkte å bygge basskasse med mdf ringer, så da trenger jeg veiledning angående plastfiber! Etter jeg har fått tukla meg gjennom plastfiber delen, skal jeg trekke over stoff. Skal jeg da feste dette med lim og stifter? Hadde vært utrolig hyggelig om noen kunne hjelpe meg Prosjekttråden min er her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130862 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du kan feste kassa, med sånne vinkler du skrur fast. Gjerne i et tregulv som du også kan lage å ha i bagasjerommet, slikt at alt blir jevnt og fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Se på kompositt forumet ang. glassfiber. Står alt du trenger å vite. Stoffet fester du med spraylim som du kan kjøpe på mekonomen/biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg