Sprauten Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Noen som aner hvor det selges G60 skjørt og breddere? Har lett litt over alt, men finner ikke noe som helst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Norskbildelsenter har disse til 3789,- inkl.mva Varekode 03226 i Webshopen. (Jeg finner ingenting med den, men Truls hos NBS sier det er den..) Autospar.no har de såkalte GTi bredderne og kanalskjørt som ble levert til Jetta. Send de en mail! Lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Norskbildelsenter har disse til 3789,- inkl.mva Varekode 03226 i Webshopen. (Jeg finner ingenting med den, men Truls hos NBS sier det er den..) Autospar.no har de såkalte GTi bredderne og kanalskjørt som ble levert til Jetta. Send de en mail! Lykke til... Hm, fant ikke noe på den varekoden jeg eller, får vel sende de en mail å høre.. GTi bredderne og kanalskjørtene er vel langt i fra lik G60 sette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det er stor forskjell der ja...g60 har sideskjørt...imens Gti ikke har det...G60 er bredere å tøffere å dyrere. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Finnes GTI'er med kanalskjørt også. 90-91 tror jeg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hvordan skal man se forskjell på g60 og gti skjørt, hvis gti skjørt finnes? "høyden" på skjørtet da eller? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du må bruke de samme skjørtene. Forskjellen er bare at bredderene er smalere og har kanten for å passe til kanalskjørtene på de sene GTI modellene. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det er stor forskjell der ja...g60 har sideskjørt...imens Gti ikke har det...G60 er bredere å tøffere å dyrere. Ja, var det jeg trodde! Men fy f*** så dyrt for et G60 sett, er jo bare plastikk for f*** :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Koster å være kar! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Fikk nytt svar idag. Han ba meg titte på "Hjulbuelister - Komplett" Dette må da være vanlige, i og med at de koster 1000,- Står ikke noe om skjørt. Skjønner ikke hva han driver med ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Fikk nytt svar idag. Han ba meg titte på "Hjulbuelister - Komplett" Dette må da være vanlige, i og med at de koster 1000,- Står ikke noe om skjørt. Skjønner ikke hva han driver med ass.. Fikk svar på mail as we speak, 3890 +frakt for G60 sett me skjørt å breddere...lærlinge lønn suger! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det er blodpris ! allikevel over 1000kr billigere enn mølla Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det er blodpris ! allikevel over 1000kr billigere enn mølla Javist er det blodpris, ikke nok med at de koster 4k, men så kommer lakk jobben! Bah, vil så gjerne får golfen fiks utvendi snart, men penger er bestandig et problem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 jeg syns det er penere med ulakkert bredding på mange av bilene jeg.. penger spart er penger tjent! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 jeg syns det er penere med ulakkert bredding på mange av bilene jeg.. penger spart er penger tjent! Kommer litt an på om jeg bestemmer meg for å hel lakkere fangerne eller ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg