Gå til innhold

Ny A8 observert på Hamar

Ranger emnet


ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utsagnet "Skulle vært rwd så hadde den vært perfekt men 4wd er greit til crusing." er så dumt at jeg lar det stå uten øvrig kommentar :crazysant

 

Ja muligen et litt dumt utsagn ifra min side men det er ikke akkurat en hardbarka rally bil som evolution og impreza.. Men drit i det en meget tøff bil ja, men har selv kjørt en ny a6 3.0tdi q meget bra bil men kjøreegenskapene er min menig en god del bak biler alla nyere bmw 3 serie og de to overnevnte. Men har ikke prøvde ny a8 så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. DER er den.. den der har jeg møtt og prøvd å spore opp en GOD del ganger.. og hver gang jeg har nevnt den er det ingen andre som har sett den :P Trur forøvrig jeg nevnte den for deg når du kjørte meg til Antti fra stange den gangen Fredrik..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ses ofte i hamar, snakka med eieren og det er en 4.0liter V8 Diesel.

felgene bak er 11,5" 10 " foran.

 

 

Kan du beskrive eieren for meg?

 

Har på følelsen at det er eks-naboen min sin nemlig. Han har hatt a8 på stasjon og personbil siden de kom og han er flink til å fikse dem ;)

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke takket nei til en 1995 a8 i disse dager heller jeg assa :)

men self er jo prisen deretter...

 

riktig nok at gamle store biler har god plass til hjul, men det er kombinasjonen av nytt design på biler, med store brede hjul som får smilebåndet til å stramme seg :)

 

er en ond sirkel dette :P for uansett hvordan man vrenger å vrir på det så blir alle biler gamle og "umoderne" før den vanlig mann i gata har råd til de...

 

liten tips...:): hvis du skal noen gang skaffe deg en A8 model av eldre årgang f.eks 95..

 

pass på/sjekk ut de har blitt bytta ut kameakseler på den , da dette er et meget "stort problem" på en vis serie årgang.. husker ikke akkurat hva betegnelsen på motorserien her å nå...!

 

men det kan koste deg dyrt (ca 40 000,- på merkeverksted) pga Audi har produsert de i feil herding på kameakselerene til A8/A6/Allroad`n.. da det faktisk er noe av samme motoren i alle disse bilene i 2.5TD utgaven..!

 

en kamerat av meg har dessvere kommet borti dette problemmet og måtte bytte ut alle 4.. pris = 36 000,- !

 

hans bli er en A8 1998 model... mener problemmet skal være borte rundt årgang 2001/2002...

 

diselpumpa + turboen er oxo et svakhet på eldre A8 åh.. Diselpumpa kutta ut oxo på kamerat`s bil.... Maken til uflaks denne karen har kan man lete lenge etter trur jeg...hmmmmmmmmm

 

den koster ny 24 000,- på merkeverkstedet.. :???: Men kan fikses ved 14000,- inkl demontering/rep/montering tilbake fikk han beskje om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert! m'm Felgene kledde bilen! Har itte sett denna på hamar men den minte meg om en svart A6 som har noe lignenendes felger og breie dekk som går her! ;) Lurer på om denna A8`n her er diesel kanskje?

 

Lignende felger? øh? Du vet at den er bredere enn en Rs6 ? Den A6`n er hvertfall DRIT fet!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvem eieren av denne bilen er, og bilen er som nevnt i tråden, en TD, og den går GODT!!

 

Har sett den flere ganger i sommerferien, da bilen har vært oppe i Rendalen en god stund, eieren kommer opprinnelig derifra også...! Kan vel også nevnes at dette er ikke den eneste heftige bilen han har/hatt av audi, er vel snakk om en svart RS4 også...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignende felger? øh? Du vet at den er bredere enn en Rs6 ? Den A6`n er hvertfall DRIT fet!

 

hehe. venta på den her ja. Har bare sett den A6`n i ca 20 sekunder tilsammen så husker itte så altfor godt åssen den var! ;) Og ja, breddinga er helt sjuk! Men det er en annen sak, back to topic..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. venta på den her ja. Har bare sett den A6`n i ca 20 sekunder tilsammen så husker itte så altfor godt åssen den var! ;) Og ja, breddinga er helt sjuk! Men det er en annen sak, back to topic..

 

Kommer nok no bilder av den snart også ;)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår